  • 31. Data: 2011-08-04 03:32:24
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Kubiak

    > Jasne, a zasady poruszania się kolumn pieszych PoRD opisuje dla jaj.

    Jeszcze nie widziałem takiej, która by się do tego stosowała. Zresztą
    zgodność z prawem to jedno, a z zasadami współżycia społecznego -- drugie.

    > Ale
    > pokwiczeć możesz, owszem.

    Pokwicz se lepiej przez megafon na pielgrzymce.

  • 32. Data: 2011-08-04 06:45:29
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-02 22:23, Andrzej Lawa wrote:

    > To chodźcie sobie chodnikami i poboczem, a nie zawalajcie dróg -
    > niektórzy muszą dojeżdżać do roboty i nie mogą się obijać na imprezach
    > na drogach publicznych!

    Czy twoje życie składa się z czegokolwiek poza dojazdem do roboty? Droga
    nie jest tylko twoja, zasady poruszania się kolumny pieszych są opisane.
    Nie musisz za pielgrzymkami przepadać, ale ich prawo i tyle.

    > Pamiętaj o jednym z przykazań - nie kradnij! A utrudniając komuś dojazd
    > do pracy dla własnej fanaberii - okradasz tego kogoś!

    Teraz to już pojechałeś po bandzie;)

    Shrek.

  • 33. Data: 2011-08-04 08:15:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.08.2011 13:11, Papkin pisze:

    > Religia to opium dla ludu, powinni tego zabronic :-)

    Jedni próbowali - stworzyli tylko alternatywną religię z (na początek)
    wąsatym bogiem, która uparcie twierdziła, że nie jest religią.

    > Jeszcze 100lat i po KK nie bedzie nikt pamietal, moze historycy.

    Nie licz na to...

  • 34. Data: 2011-08-04 08:24:53
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2011 06:45, Shrek pisze:

    > Czy twoje życie składa się z czegokolwiek poza dojazdem do roboty? Droga

    Nie, ale swoją rozrywką staram się nie utrudniać innym życia.

    > nie jest tylko twoja, zasady poruszania się kolumny pieszych są opisane.
    > Nie musisz za pielgrzymkami przepadać, ale ich prawo i tyle.

    Sorry winnetou, ale kolumny cywilnych pieszych mogą mieć max. 50 metrów
    po 4 osoby w szeregu i pomiędzy kolumnami musi być minimum 100 metrów
    odstępu.

    A w przypadku, który wspominałem, były to kolumny po 50 metrów i
    kilkanaście osób w szeregu z max. 5 metrami odstępu.

    > Teraz to już pojechałeś po bandzie;)

    Prawdę piszę.

  • 35. Data: 2011-08-04 08:31:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości news:

    > Droga nie jest tylko twoja, zasady poruszania się kolumny pieszych są
    > opisane.

    I widziałeś żeby którakolwiek pielgrzymka się stosowała?

  • 36. Data: 2011-08-04 10:20:33
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Jutro rusza XX Pielgrzymka z Krakowa do Matki Boskiej. Uważajcie
    > PMSowicze na drodze - nie szarżujcie Waszymi furakami. Jeśli pielgrzymi
    > będą mieli jakieś problemy to zatrzymujcie się i pomagajcie w myśl
    > Ewangelii.

    Juz nie jezdze bo bym pomógł.
    Pomysł taki:zgrali by sie na CB ze dwóch kierowców zestawów[TIR],
    podjechali załadowali całe towarzystwo na pake i zawiezli do Czestochowy.
    I szybko i bezpiecznie i w myśl Ewangeli.
    Ale co jam moge z moim Tiko najwyzej 4 osoby i to bez głośników.
    pozdro.jack

  • 37. Data: 2011-08-04 10:24:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Juz nie jezdze bo bym pomógł.
    > Pomysł taki:zgrali by sie na CB ze dwóch kierowców zestawów[TIR],
    > podjechali załadowali całe towarzystwo na pake i zawiezli do Czestochowy.
    > I szybko i bezpiecznie i w myśl Ewangeli.

    Bez utrudniania życia wszystkim naookoło w celu demonstrowanie własnej
    głupoty (wrzaski przez głośniki, zaśmiecanie drogi własnymi osobami, czy też
    hałasowanie dzwonami o 7 rano) nie ma zabawy, więc ten pomysł nie przejdzie.

  • 38. Data: 2011-08-04 10:59:05
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Aug 2011 03:32:24 +0200, to <t...@x...abc> wrote:

    > begin Andrzej Kubiak

    > Jeszcze nie widziałem takiej, która by się do tego stosowała.

    To tak samo jak z kierowcami. Trudno spotkać takiego, który w 100% stosuje
    się do PoRD.

    RobertP.

  • 39. Data: 2011-08-04 13:07:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RobertP.

    > To tak samo jak z kierowcami. Trudno spotkać takiego, który w 100%
    > stosuje się do PoRD.

    No i?

  • 40. Data: 2011-08-04 20:16:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-04 08:24, Andrzej Ława wrote:

    > Nie, ale swoją rozrywką staram się nie utrudniać innym życia.

    Mają prawo...

    > Sorry winnetou, ale kolumny cywilnych pieszych mogą mieć max. 50 metrów
    > po 4 osoby w szeregu i pomiędzy kolumnami musi być minimum 100 metrów
    > odstępu.

    Sorry winnetou:

    Art. 65h. 1. Przepisy art. 65-65g nie dotyczą procesji, pielgrzymek i
    innych imprez o charakterze religijnym, które odbywają się na drogach na
    zasadach określonych w:

    1 ustawie z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła
    Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 29, poz. 154, z
    późn. zm.3));

    > Prawdę piszę.

    LOL;) Pozwij ich do sądu - zobaczymy tą twoją prawdę;)

    Shrek.