  • 61. Data: 2011-08-05 19:02:42
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j1h6u2$qsl$2@inews.gazeta.pl>:

    > Raczej nie. Ale ciekawy jestem skąd ten wniosek?

    Z Twojej odpowiedzi na pytanie, które Ci zadałem -- a raczej z braku tejże
    odpowiedzi -- po tym jak się na art. 65h powołałeś.

    Mogę powtórzyć pytanie:
    "czy to znaczy, ze inne art. PoRD z naciskiem na art. 12
    nie dotyczą takich "imprez"?

    --
    Tomasz Nycz

  • 62. Data: 2011-08-05 19:08:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 18:55, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Po raz kolejny: tamten artykuł dotyczy procedur uzyskiwania zezwoleń a
    > nie organizacji ruchu kolumny. Gdyby organizacja kolumny nie podlegała
    > art. 12 PoRD, to byłoby to jawnie podane.

    A znasz przepisy dotyczące pielgrzymek? Bo zdaje się była jakaś awantura
    o szkolenia dla kierujących ruchem w ramach ruchu pielgrzymkowego. Z
    tego wnosze, że mają oni jakiś uprawnionych do kierowania ruchem, a oni
    stoją wyżej niż przepisy ogólne.

    Shrek.

  • 63. Data: 2011-08-05 19:10:16
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 19:02, 'Tom N' wrote:

> [...]
    > odpowiedzi -- po tym jak się na art. 65h powołałeś.
    >
    > Mogę powtórzyć pytanie:
    > "czy to znaczy, ze inne art. PoRD z naciskiem na art. 12

    Zwykle tak, bo ktoś kieruje wtedy ruchem, co znosi prawie wszystkie
    zapisy PoRD (a w zasadzie nie znosi, ale w PoRD kierujący jest chyba
    najwyżej, sprawdzić czy nie pojazd uprzywilejowany). Tylko dalej nie mam
    pojęcia skąd ci się wzieła autostrada.

    Shrek.

  • 64. Data: 2011-08-05 19:17:34
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j1h82a$vv$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > o szkolenia dla kierujących ruchem w ramach ruchu pielgrzymkowego. Z
    > tego wnosze, że mają oni jakiś uprawnionych do kierowania ruchem, a oni

    Przestań się już Shrek pogrążać -- to, że musieli zdobyć uprawnienia do
    kierowania ruchem i je zdobyli nie daje im jakiegokolwiek umocowania do
    podejmowania decyzji sprzecznych z art. 12 PoRD

    Masz:
    <http://www.radomnews.pl/index.php?id=newsmore&nr=23
    39>

    "Porządkowi poznają przepisy i zasady, jakie obowiązują poruszające się po
    drogach kolumny pieszych oraz sposoby i zasady podawania sygnałów i poleceń
    przez osoby uprawnione do kierowania ruchem drogowym. Policjanci z
    mazowieckiej ,,drogówki" omawiają także zasady postępowania w przypadku
    zaistnienia wypadku drogowego oraz zasady udzielania pierwszej pomocy.
    Zapoznają uczestników z zagrożeniami, jakie mogą wystąpić na drodze podczas
    poruszania się kolumny pieszych i kierowania ruchem, np. postępowanie przy
    zmieniających się warunkach atmosferycznych, zależności pomiędzy prędkością
    a drogą zatrzymania pojazdu. Ponadto omawiane są obowiązki osób
    odpowiedzialnych za zabezpieczenie przemarszu pielgrzymki

    Szkolenie zakończy się testem sprawdzającym. Wszystkim, którzy zaliczą go
    pozytywnie, radomski WORD wyda upoważnienia do kierowania ruchem, które
    zachowają swoją ważność przez najbliższe 5 lat. Takie upoważnienie jest
    ważne, by porządkowy mógł prowadzić kolumnę pielgrzymkową.
    "

    --
    Tomasz Nycz

  • 65. Data: 2011-08-05 19:21:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Shrek,

    Friday, August 5, 2011, 7:08:05 PM, you wrote:

> [...]
    > o szkolenia dla kierujących ruchem w ramach ruchu pielgrzymkowego. Z
    > tego wnosze, że mają oni jakiś uprawnionych do kierowania ruchem, a oni

    Człowieku! Opamiętaj się. Usiłujesz na wmówić, że pielgrzymka ma prawo
    łazić całą szerokością drogi i we mgle?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 66. Data: 2011-08-05 19:27:38
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j1h86d$vv$2@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > zapisy PoRD (a w zasadzie nie znosi, ale w PoRD kierujący jest chyba
    > najwyżej, sprawdzić czy nie pojazd uprzywilejowany). Tylko dalej nie mam

    No zgodnie z Twoim trollowatym tokiem myślenia -- kierujący ruchem skierował
    pielgrzymkę na autostradę i nakazał im iść w kolumnach od długości nie
    mniejszej niż 100 metrów i odstępie nie mniejszym niż 10 metrów, po 12 osób
    w rzędzie, ale z prędkością nie mniejszą niż 40 km/h -- bo przecież "jest
    najwyżej"

    Tylko, ze się trochę pogubiłeś, bo przecież PoRD pielgrzymek nie
    obowiązuje...

    --
    Tomasz Nycz

  • 67. Data: 2011-08-05 20:26:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 19:21, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Człowieku! Opamiętaj się. Usiłujesz na wmówić, że pielgrzymka ma prawo
    > łazić całą szerokością drogi i we mgle?

    Nie. Nic takiego nie napisałem.

    Shrek.

  • 68. Data: 2011-08-05 20:27:59
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-05 19:27, 'Tom N' wrote:

> [...]
    > w rzędzie, ale z prędkością nie mniejszą niż 40 km/h -- bo przecież "jest

    Kluczowe w towim wywodzie jest gdzie jest matka i przedszkole, oraz
    kiedy jest przedszkole.

    Shrek.

  • 69. Data: 2011-08-05 20:36:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Shrek,

    Friday, August 5, 2011, 8:26:44 PM, you wrote:

    > Nie. Nic takiego nie napisałem.

    No to bądź łaskaw wyjaśnić, co nam próbujesz przekazać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2011-08-05 20:37:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Shrek,

    Friday, August 5, 2011, 8:27:59 PM, you wrote:

    > Kluczowe w towim wywodzie jest gdzie jest matka i przedszkole, oraz
    > kiedy jest przedszkole.

    Trolling najczystszej wody. *PLONK!*

    --
    Best regards,