  • 1. Data: 2017-05-12 09:27:20
    Temat: [OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
    Od: s...@g...com

    Jakis czas temu chyba na tej grupie albo na podobnej Eneuel Leszek Ciszewski został
    zrugany ze chcial fizyczny przełacznik do webcama.
    Grupa go okreslila mianem nawiedzonego.

    Wczoraj dostalem od kerownika w pracy taka gumke do zakrywania kamery.
    Idea jest pi*oko taka choc gumka troche inaczej jest zrobiona:
    http://1.bp.blogspot.com/-otAdRmu2ttY/U66PpJoMopI/AA
    AAAAAABQI/QnmVfxAXSvk/s1600/20140628_005721.jpg

    Czasy sie zmieniaja :)
    Ja tak jak Eneuel, chcialbym przełączniczek i na kamerke i na mikrofon i na głośnik i
    na zasilanie (moj stary lifebook mial).

    Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

    Lukasz.

  • 2. Data: 2017-05-12 10:11:04
    Temat: Re: [OT] czasy sie zmieniaja - webcamy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-12 o 09:27, s...@g...com pisze:

    > Jakis czas temu chyba na tej grupie albo na podobnej Eneuel Leszek Ciszewski został
    zrugany ze chcial fizyczny przełacznik do webcama.
    > Grupa go okreslila mianem nawiedzonego.

    Zostali zasugerowani bredniami jakie wypisuje na grupach.

> [...]
    > http://1.bp.blogspot.com/-otAdRmu2ttY/U66PpJoMopI/AA
    AAAAAABQI/QnmVfxAXSvk/s1600/20140628_005721.jpg

    Swojego czasu była w sieci dyskusja nad znaną osobistością ze świata
    komputerów która miała w laptopie kamerę zaklejoną taśmą klejącą.

    > Czasy sie zmieniaja :)
    > Ja tak jak Eneuel, chcialbym przełączniczek i na kamerke i na mikrofon i na głośnik
    i na zasilanie (moj stary lifebook mial).

    Miałem kiedyś do stacjonarnego kamerę z fizycznym wyłącznikiem który
    dodatkowo zasłaniał obiektyw w pozycji wyłączony.

    > Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

    Jak będziesz publicznie się chwalił stosowanymi zabezpieczeniami to
    na pewno.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-05-15 11:02:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 12 maja 2017 09:27:22 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

    Ja czekam aż jakiś marketoid wpadnie na pomysł zaoferowania klientowi
    super bezpiecznego laptopa BEZ kamerki i mikrofonu, za extra dopłatą ;P

    L.

  • 4. Data: 2017-05-15 19:33:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 17:57, Yerine Ictimai pisze:

    > Ale dlaczego bredniami, wirus pierwszy lepszy moze dobrac sie
    > przeciez do kamerki i zaczac transmisje. Ale ci lepiej
    > poinformowani twierdza ze MSwin moze sam to zaczac robic na
    > zyczenie adekwatnych sluzb, chocby policji.

    I żadnych innych jego tekstów nie czytałeś ?
    Jeśli tak to szczęściarz jesteś.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-05-19 11:53:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W sumie to mam taki bez wifi, dla USniejszych agencji rzadowych ;-)
    Dla odmiany każdy z czytnikiem kart Smart i dyskiem wyjmowanym jednym ruchem ręki.

    -----

  • 6. Data: 2017-05-19 11:55:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gdy gdzieś wyjeżdżam, to już tak o tym myślę - z 1/4 bagażu zajmują różne ładowarki,
    kable i przejściówki :-(((

    -----

  • 7. Data: 2017-06-05 11:32:18
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Fri, 12 May 2017 00:27:20 -0700 (PDT)
    s...@g...com wrote:
    > Czy nadal będziemy widziani jako nawiedzeńcy? :)

    Tak.

    Dziękuję że pomogłem :)

  • 8. Data: 2017-06-05 19:18:20
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 11:32:21 UTC+2 użytkownik Piotr C. napisał:

    > Tak.
    >
    > Dziękuję że pomogłem :)

    A prosze bardzo :)