  • 1. Data: 2017-05-13 01:24:20
    Temat: Padl komp
    Od: s...@g...com

    Część,
    Padl mi komp stacjonarny, objawy wskazują na zasilacz. Padl nagle, wszystko się
    wylaczylo, wiatraczek w zasilaczu się nie kręci. Jaki w miarę tani kupić zasilacz,
    żeby sprawdzić, czy cos jeszcze dziala? Bo serwis za sprawdzenie weźmie chyba tyle,
    co zasilacz? Ew gdzie w Krakowie jest serwis jakiś sensowny? Ktoś poleca? To jest
    AthlonX2 wiec jak cos to raczej przede na polizingowca, przy dzisiejszych cenach.
    Dzieki

  • 2. Data: 2017-05-13 23:18:37
    Temat: Re: Padl komp
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 13 maja 2017 01:24:22 użytkownik SmokEustachy napisał:

    > Padł mi komp stacjonarny. Padł nagle. To jest AthlonX2.

    [*][*][*] sit tibi terra levis [*][*][*]

  • 3. Data: 2017-05-13 23:36:40
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 12 May 2017 16:24:20 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    > To jest AthlonX2

    Za używanie takich komputerów powinni karać.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2017-05-14 02:23:47
    Od: s...@g...com

    A to niby czemu?

  • 5. Data: 2017-05-14 02:37:29
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    ps.com...
[...]

    Mogę polecić serwis Arvika na Wybickiego 17. Bardzo dobrze i szybko
    poradzili sobie z marwtą płytą główną z 3 zepsutymi kondensatorami.

  • 6. Data: 2017-05-14 09:47:57
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Padl mi komp stacjonarny, objawy wskazują na zasilacz. Padl nagle,
    > wszystko się wylaczylo, wiatraczek w zasilaczu się nie kręci.

    sprawdź czy sam zasilacz odpala bez obciążenia (połącz zielony z czarnym we
    wtyczce ATX)

    > Jaki w miarę tani kupić zasilacz, żeby sprawdzić, czy cos jeszcze dziala?

    https://allegro.pl/zasilacze-typu-atx-4561?order=m&p
    rice_to=40&p=2

    30-40 zł Fortron, Chieftec, Modecom Feel III za 20 zł też będzie działał

    > Bo serwis za sprawdzenie weźmie chyba tyle, co zasilacz?

    serwis weźmie więcej

  • 7. Data: 2017-05-14 10:35:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2017 02:37:29 +0200, rageofhonor napisał(a):

    > Mogę polecić serwis Arvika na Wybickiego 17. Bardzo dobrze i szybko
    > poradzili sobie z marwtą płytą główną z 3 zepsutymi kondensatorami.

    Ciekaw jestem czy koszt naprawy był mniejszy od kosztu takiej płyty na
    A* :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-05-14 10:52:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > A to niby czemu?

    Bo nie wspomagasz produkcji nowych i producenci maja mniejsze zyski...
    ;-)

    Zgłaszam się do ukarania bo tez jade na Athlon X2 i w sumie nie mam pojecia
    po co miałbym go wymieniać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 9. Data: 2017-05-14 11:46:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ciekaw jestem czy koszt naprawy był mniejszy od kosztu takiej płyty na
    > A* :)

    Ciekawy jestem jaki procent używanych płyt sprzedawanych na A jest
    faktycznie sprawnych ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-05-14 13:27:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2017 11:46:21 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Ciekawy jestem jaki procent używanych płyt sprzedawanych na A jest
    > faktycznie sprawnych ?

    Jakieś 3/4
    --
    Jacek