  • 1. Data: 2009-02-06 02:03:13
    Temat: [OT] modem HUAWEI E-160 vs E-220
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy sa miedzy nim jakis istotne roznice w wydajnosci lub funkjonalnosci?
    Czy ktos zna jakiegos linka do _wiarygodnych_ testow?
    I czy E-160 obsluguje Edge? Ogladalem pudelko z E-160 w Playu i na
    pudelku sa dwie sprzeczne informacje/
    I jeszcze jedno - czy na prawde Play nie ma nadajnikow Edge? Bo
    powiedziano mi, ze nie wiedza, czy ten E-160 obsluguje Play, ale to
    nieistotne, bo i tak w Play nie ma EDGE.
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2009-02-06 09:46:05
    Temat: Re: [OT] modem HUAWEI E-160 vs E-220
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > powiedziano mi, ze nie wiedza, czy ten E-160 obsluguje Play, ale to
    > nieistotne, bo i tak w Play nie ma EDGE.

    W Play Online jest tylko UMTS

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 3. Data: 2009-02-06 10:11:53
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Paweł Muszyński pisze:

    > W Play Online jest tylko UMTS

    Tutaj jesteś błędzie ;-) bo na przekaźnikach 2G Play jest edge.

    Max

  • 4. Data: 2009-02-07 19:22:23
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gmh2gs$1n3$1@atlantis.news.neostrada.pl, *MM* wrote:

    > Tutaj jesteś błędzie ;-) bo na przekaźnikach 2G Play jest edge.

    Tylko ze siec 2G playa nie wpuszcza klientow Play Online ;-)
    Sprawdzone empirycznie :)
    Tzn daje sie zalogowac, ale nie umozliwia ciagniecia danych.
    Ot taki ficzer :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-02-10 06:50:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gmh03s$a9p$1@news.interia.pl>,
    Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> wrote:

    > W Play Online jest tylko UMTS

    Czy to oznacza, ze tam gdzie nie ma zasiegu UMTS - calkiem nie ma nic?
    Czy Play Online przelacza sie wtedy na GPRS?

    Pozdrav
    TA

  • 6. Data: 2009-02-10 07:38:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Czy to oznacza, ze tam gdzie nie ma zasiegu UMTS - calkiem nie ma nic?
    > Czy Play Online przelacza sie wtedy na GPRS?

    Jest roznie. Np czesc stacji bazowy GSM w Warszawie nie pozwala sie
    wbic kartom playonline ale inne pozwalaja pewnie zalezy to od
    obciazenia. Dzis problemu nie ma bo chyba wszystkie GSM chodza tam gdzie
    UMTS ale na przyszlosc dobrze by sie play okreslil. Oficjalnie z grudnia
    informacja miala byc GSM900 nie jest dla playonline