  • 1. Data: 2009-02-05 16:41:58
    Temat: Sposob na starego Playa ;)
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Temat należy potraktować z przymrużeniem oka ;)

    Jeśli ktoś ma starą kartę Play a na niej aktywny bonus (za 2 minuty spoza
    sieci dostaje się 1 minutę do wykorzystania do wszystkich sieci), wówczas
    może wykorzystać rozmaite ankiety telefoniczne i oferty sprzedaży, z
    którymi codziennie rozmaite osoby wydzwaniają. Wystarczy przytrzymać na
    linii dłużej niż 2 minutki i już ma się jakiś darmowy czas do
    wykorzystania.

    A jak nikt akurat nie chce do nas zadzwonić? Wtedy możemy sami wysłać
    emaila do akwizytora jakiejś dużej firmy (telewizji kablowej,
    konkurencyjnej telefonii komórkowej, sprzedawcy "poradników dla księgowych"
    itp.) z informacją, że jesteśmy wstępnie zainteresowani i podać nr
    telefonu. Na pewno oddzwoni... ;)

    Można też wysłać fikcyjne ogłoszenie: "sprzedam super laptopa za 100 zł" i
    numer telefonu. Dzwoniących zainteresowanych przetrzymywać na linii niby
    informując jakie ma zalety laptop a po 2 minutach informować, że niestety
    przed chwilą okazało się, że sprzedany.

    O wszystkich tych pomysłach usłyszałem dzisiaj od Lucka (lat 13), syna
    naszego szefa ;)

    PS. I dlatego właśnie Play już od dawna nie oferuje takiej usługi bonus
    nowym klientom.

    --
    - Kucing -

  • 2. Data: 2009-02-05 16:48:31
    Temat: Re: Sposob na starego Playa ;)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > O wszystkich tych pomysłach usłyszałem dzisiaj od Lucka (lat 13), syna
    > naszego szefa ;)

    Ja mam na to swoj sposob na Playa zawsze dzwonie z Playa. I cwaniaczek nie
    mnie nie zarabia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-05 16:50:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > O wszystkich tych pomysłach usłyszałem dzisiaj od Lucka (lat 13), syna
    > naszego szefa ;)

    Cwaniactwo, to rzecz Lucka.
    Moze neich lepiej daje numer napalonym gejom pedofilom na czacie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-05 16:54:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > którymi codziennie rozmaite osoby wydzwaniają. Wystarczy przytrzymać na
    > linii dłużej niż 2 minutki i już ma się jakiś darmowy czas do
    [cut]

    Zmienisz zdanie jak zaczniesz otrzymywać telefony z pytaniami typu czy
    wybrał pan juz otwarty fundusz, czy chce pan karte kredytową, mamy
    superinwestycje dla pana itd. I będziesz pieprzył w myślach tą jedną minutę,
    gwarantuje ci to.
    A tak lekko ot to play nie daje już jednej minuty za dwie minuty rozmowy w
    nowych abonamentach?

  • 5. Data: 2009-02-05 16:58:50
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A tak lekko ot to play nie daje już jednej minuty za dwie minuty rozmowy w
    > nowych abonamentach?

    daje

  • 6. Data: 2009-02-05 17:05:59
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Thu, 5 Feb 2009 17:58:50 +0100, brum napisał(a):

    > daje

    Oj chyba nie... W prepaidach daje ale tylko do sieci Play i na stacjonarne
    a do innych sieci już nie. W abonamentach to w ogóle nie wiedziałem, że
    taki bonus jest.

    (Jak wspomniałem cały temat traktować trzeba lekko, na luzie.)

    --
    - Kucing -

  • 7. Data: 2009-02-05 17:25:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Oj chyba nie... W prepaidach daje ale tylko do sieci Play i na stacjonarne
    > a do innych sieci już nie. W abonamentach to w ogóle nie wiedziałem, że
    > taki bonus jest.

    W abo od początku tak było, co było m.in. powodem przeniesienia moich
    numerów do Play. Bardzo dużo zyskałem na tym.

  • 8. Data: 2009-02-05 22:10:24
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    wiadomości news:498b2113$0$29454$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > W abo od początku tak było, co było m.in. powodem przeniesienia moich
    > numerów do Play. Bardzo dużo zyskałem na tym.

    W taryfie firmowej tylko za dodatkowa oplata

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-02-06 01:35:00
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > PS. I dlatego właśnie Play już od dawna nie oferuje takiej usługi bonus
    > nowym klientom.

    No to psssssst! bo Era się dowie i zlikwiduje "bonus". Tylko, że tam nie
    trzeba gościa trzymać 2 minuty, wystarczy 2 sekundy. Ból, że powstałe tą
    drogą minuty są tylko do wykorzystania we własnej sieci i powstają tylko
    wtedy, gdy dzwonią z innej sieci komórkowej.

    Grzexs

  • 10. Data: 2009-02-06 11:25:36
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 02:35:00 +0100, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > drogą minuty są tylko do wykorzystania we własnej sieci i powstają tylko
    > wtedy, gdy dzwonią z innej sieci komórkowej.

    No właśnie to jest problem :) Pod względem użyteczności dodatkowych minut
    Play jest bezkonkurencyjny. Co innego móc je wykorzystać do wszystkich
    sieci a co innego tylko w jednej (+ ewentualnie stacjonarne).

    --
    - Kucing -