  • 1. Data: 2008-05-12 13:29:08
    Temat: [OT] namiary na handlowca GTS z Krakowa
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Witam,
    posiada ktoś namiary na dobrego handlowca GTS z Krakowa?

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 2. Data: 2008-05-12 15:21:29
    Temat: Re: [OT] namiary na handlowca GTS z Krakowa
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl>

    Waldemar Fraś pisze:
    > posiada ktoś namiary na dobrego handlowca GTS z Krakowa?

    Na pewno Netia i Crowley, bo w GTS pytałeś, tak? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2008-05-12 15:34:39
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Witam,
    > posiada ktoś namiary na dobrego handlowca GTS z Krakowa?

    Na poludniu kraju to slyszalem, ze GTS ma dobrych handlowcow, ale w
    Katowicach a nie w Krakowie ;-)

  • 4. Data: 2008-05-12 16:11:33
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    ttt pisze:

    > Na poludniu kraju to slyszalem, ze GTS ma dobrych handlowcow, ale w
    > Katowicach a nie w Krakowie ;-)

    zadzwoń do Zbyszka on ci powie do kogo się zwrócić (on jest z Katowic):

    Zbigniew Szostak
    Starszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów
    GTS Energis O/Katowice; ul. Gawronów 22; 40-527 Katowice
    Tel. +48 (32) 790 89 23

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    baza noclegowa, atrakcje turystyczne

  • 5. Data: 2008-05-13 19:19:37
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    Ah ten zbychu...:) Tylko strasznie dużo pije;D

    pozdr.dla handlowca:)

  • 6. Data: 2008-05-13 19:35:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    mirek pisze:
    > Ah ten zbychu...:) Tylko strasznie dużo pije;D

    szczerze ? to w życiu go nie widziałem (no kiedyś mi dla przyzwoitości
    fotkę przysłał).
    jestem z nim tylko na GG / mailu / telefonie od ponad 3 lat. :)
    (głównie GG - zwiększenia wszystkie załatwiane były na GG)

    Wojtek

  • 7. Data: 2008-05-13 19:41:14
    Od: wer <b...@n...pl>

    crazy bejbi pisze:

> [...]
    > jestem z nim tylko na GG / mailu / telefonie od ponad 3 lat. :)
    > (głównie GG - zwiększenia wszystkie załatwiane były na GG)

    Zwykle się tak zaczyna, pogaduszki na gg, potem przesłanie fotki,
    telefony :)

    wer

  • 8. Data: 2008-05-13 19:43:10
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    wer pisze:

    > Zwykle się tak zaczyna, pogaduszki na gg, potem przesłanie fotki,
    > telefony :)

    no fakt - zapraszał mnie ostatnio na kręgle do Katowic ... kurcze ...
    zaczynam sie bać ;-)

    wojtek

  • 9. Data: 2008-05-13 19:44:55
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    crazy bejbi pisze:

    > no fakt - zapraszał mnie ostatnio na kręgle do Katowic ... kurcze ...
    > zaczynam sie bać ;-)

    wpadles mu w oko? ;>

  • 10. Data: 2008-05-13 19:45:44
    Od: wer <b...@n...pl>

    crazy bejbi pisze:

    > no fakt - zapraszał mnie ostatnio na kręgle do Katowic ... kurcze ...
    > zaczynam sie bać ;-)

    Oszczędze Ci wrażeń i nie zrobię analizy freudowskiej kręgli :)

    wer