  • 1. Data: 2008-05-16 12:11:52
    Temat: TK telekom - TDI
    Od: TJE <n...@o...ua>

    Jak długo się czeka na podłączenie internetu TDI i TK telekom? Czy 1.5 -
    2 miesiące to u nich standard? Wszyscy znajomi którzy od nich mają tyle
    czekali a ja czekam już miesiąc i nic.

  • 2. Data: 2008-05-17 01:46:49
    Temat: Re: TK telekom - TDI
    Od: qrak <a...@b...ccc>

    Dnia 16-05-2008 o 14:11:52 TJE <n...@o...ua> napisał(a):

    > Jak długo się czeka na podłączenie internetu TDI i TK telekom? Czy 1.5 -
    > 2 miesiące to u nich standard? Wszyscy znajomi którzy od nich mają tyle
    > czekali a ja czekam już miesiąc i nic.

    Ja w TP zamawialem na poczatku kwietnia ANEKS do umowy o przedluzenie
    umowy na DSLa i do tej pory doczekac sie nie moge, wiec pociesz sie
    faktem, ze nie tylko w TKT net jest dobrem luksusowym i swoje odstac
    trzeba ;)

    Na podlaczenie drugiej linii tez czekam juz ponad 2 tyg. i ani slychu ani
    widu, a mialo to byc zrobione w poprzednim tygodniu, ew. na poczatku tego
    :)

    Co do TKT, to uderz prosto do handlowca - ci inaczej podchodza do klienta,
    niz ichniejsza infolinia, ktora na zapytanie (zlozone bodajze pod koniec
    marca) o mozliwosc podlaczenia TDI, oddzwonila kilka dni temu (PONAD
    mies.!!!) z odpowiedzia, ze BMT. Cale szczescie, ze mam namiary do
    handlowca u nich i byla juz inna gadka, ale to juz tyczylo sie innego
    lacza...

    Nawasem mowiac, troche dziwne jest, ze TKT nie ma swiatla wzdluz CMK
    :( Jezdza tam glownie IC/EC, a wiadome, ze to klasa biznes/pro, ktora
    laptopy zabiera w podroz, a okazuje sie, ze na tej trasie brak
    jakiegokolwiek odcinka swiatelka kolejarzy :/

    Moja rada, to gnebic ich telefonami i grozic pojsciem do konkuencji :)

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!

  • 3. Data: 2008-05-17 18:12:05
    Od: "Schwarz" <s...@o...odspamiacz.pl>

> [...]
    > jakiegokolwiek odcinka swiatelka kolejarzy :/
    >
    > Moja rada, to gnebic ich telefonami i grozic pojsciem do konkuencji :)

    A możesz mi powiedzieć po co im śwatło wzdłóż CMK ? przecież ich światło
    leci przez Warszawa Radom Kielce do Krakowa. Chyba że z PISuaru jesteś i
    potrzebujesz światło we Włoszczowej, ale to już inna historia.

    PZD Schwarz

    P.S. Jak masz w pobliży druty TKT to na pewno bedziesz miał TDI, kwestia
    znalezienia dobrych par, nawet kilku !!!

  • 4. Data: 2008-05-18 18:15:23
    Od: qrak <a...@b...ccc>

    Dnia 17-05-2008 o 20:12:05 Schwarz <s...@o...odspamiacz.pl> napisał(a):

    > A mo?esz mi powiedzieae po co im ?wat?o wzd?ó? CMK ? przecie? ich ?wiat?o
    > leci przez Warszawa Radom Kielce do Krakowa. Chyba ?e z PISuaru jeste? i
    > potrzebujesz ?wiat?o we W?oszczowej, ale to ju? inna historia.

    Dzieki za rade - da sie cynka Gosiaczkowi, ze swiatlo od kolejarzy we
    Wloszczowej jest potrzebne ;)
    A tak OT, to zdziwilbys sie, co w tej Wloszczowej za cuda sa.... Za czasow
    PiSuaru, GSMy,UMTSy i inne mobile jak nawet w Katowicach ich nie bylo, tak
    tam na full wypas i full zasieg ;D No i ogromny dworzec IC tam jest, wiec
    przydalby sie szybki net dla podroznych ;)

    > PZD Schwarz
    >
    > P.S. Jak masz w pobli?y druty TKT to na pewno bedziesz mia? TDI, kwestia
    > znalezienia dobrych par, nawet kilku !!!

    Co do TDI, czy czego kolwiek od TKT, to u mnie akurat BMT. Mieszkam
    nieopodal wlasnie CMK i myslalem, ze dalo by sie byle co, byle by sie od
    drutow TP uwolnic, ale na CMK nie ma zadnego neta, a najblizszy styk w
    ktory moglbym sie wpiac to Zawiercie lub Myszkow, co tak czy siak kawal
    drogi (po ok.20km) i mase gor po drodze.

    Myslalem jeszcze o radiolkach od GTS,Crowley,Exatel itp, ale na dzien
    dzisiejszy to koszta porownywalne ze swiatlem od TP, a jakosciowo wcale
    nie lepsze.

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!

  • 5. Data: 2008-05-19 06:59:06
    Od: none <n...@n...pl>

    Schwarz wrote:
    > A możesz mi powiedzieć po co im śwatło wzdłóż CMK ? przecież ich światło
    > leci przez Warszawa Radom Kielce do Krakowa. Chyba że z PISuaru jesteś i
    > potrzebujesz światło we Włoszczowej, ale to już inna historia.

    gosiewski z pisu to gosc ktory jak obiecal wyborcom dworzec to zalatwil,
    a cala reszta tylko paple w tv o bzdurach. to czy tam dworzec
    jest/byl/bedzie potrzebny to juz inna sprawa ;)

  • 6. Data: 2008-05-19 08:07:19
    Od: TJE <n...@o...ua>

    qrak napisał(a):

> [...]
    > tego :)
    >
    > Co do TKT, to uderz prosto do handlowca - ci inaczej podchodza do

    Co do handlowca to nie puścił jeszcze umowy w obieg. Umowe już z nim
    podpisałem ale nie ma na niej jeszcze daty. Mówi że czeka na DSLAMa z
    zagranicy. To chba taka jego ściema bo bo nie wydaje mi sie żeby jedno
    urządzenie specjalnie z zagranicy ściągali. Przecież w polsce też są
    jacyś dostawcy sprzętu. Pewnie jak już go sprowadzi do polski to będzie
    jeszcze czekał na oclenie, vat i inne cuda a później na człowieka który
    to założy bo pewnie będzie musiał przyjechać specjalnie z Łodzi.

  • 7. Data: 2008-05-19 08:26:42
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>

    TJE <n...@o...ua> wrote:
> [...]
    > zagranicy. To chba taka jego ściema bo bo nie wydaje mi sie żeby jedno
    > urządzenie specjalnie z zagranicy ściągali. Przecież w polsce też są

    To nic niemożliwego, jeśli kupują np. DSLAMy od Alcatela-Lucenta, to
    jest to normalne - oni w Polsce prawie nic nie magazynują. A z
    innej beczki, to ostatnio na dostawę średnio wypasionego Cisco 7206VXR
    dostałem u jednego z integratorów termin dostawy za 6-8 tygodni, bo
    muszą sprowadzić :)

    > Pewnie jak już go sprowadzi do polski to będzie jeszcze czekał na
    > oclenie, vat i inne cuda

    Tak, właśnie.

    Pozdrawiam,

    --