  • 11. Data: 2010-11-25 14:27:15
    Temat: Re: [OT] obraz płyty sterowników do HP 1100a
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4ceda29a$1@news.home.net.pl>, BQB napisał(a):

    > Dzięki, ale czy to jest całość? Bo wydaje mi się, że w sterownikach z
    > językiem angielskim jest znacznie więcej.

    Dokładnie to samo jest u mnie na płycie (bo ściągnąłem ZIPa BQB).
    Czyli to jest całość.

    Jacek

  • 12. Data: 2010-11-25 14:28:07
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <s...@n...dyski.one.pl>, Jacek Kalinski
    napisał(a):

    > Dokładnie to samo jest u mnie na płycie (bo ściągnąłem ZIPa BQB).

    Miałem na myśli nom :)

    Jacek

  • 13. Data: 2010-11-26 14:13:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Dzięki, ale czy to jest całość? Bo wydaje mi się, że w sterownikach z
    > językiem angielskim jest znacznie więcej.

    W angielskim jest to samo (63MB) polska wersja ma 63,7MB. Moge Ci spakowac i
    wyslac, ale tam wiecej nie ma. Ja mam drukarke z 2000r. Moze w pozniejszych
    wersjach bylo wiecej.

  • 14. Data: 2010-11-26 19:25:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-26 15:13, nom pisze:

> [...]
    > wyslac, ale tam wiecej nie ma. Ja mam drukarke z 2000r. Moze w pozniejszych

    Wystarczy, żeby był plik ".inf". Niech BOB wrzuci sobie ten plik do
    Windows/Inf, wtedy łatwiej się zainstaluje.

    --
    animka