  • 1. Data: 2017-07-25 21:24:38
    Temat: [OT] program obsługi zleceń
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Dzień dobry
    Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
    godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko
    jest w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas
    urlopu jak trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem
    nad którym potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie
    zostanie wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy
    ma swoją filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie
    zastępstwa. I właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś
    programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
    ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
    Wojtek

  • 2. Data: 2017-07-26 09:53:56
    Temat: Re: [OT] program obsługi zleceń
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    wowa wrote:

> [...]
    > programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
    > ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
    Poszukaj na hasło 'ticket system open source'

    jp

  • 3. Data: 2017-07-26 16:07:55
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-25 o 21:24, wowa pisze:
> [...]
    > Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
    > ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
    To może zerknij na https://www.atlassian.com/software/jira To co prawda
    jest dedykowane dla IT, ale da się mniej lub więcej dostosować do innych
    potrzeb. Na w/w stronie chwalą się że można zrobić różne rodzaje tasków
    (zleceń) i dla każdego z nich zrobić indywidualny workflow (czyli sposób
    wykonania).
    W branży IT to jest już jakiś tam standard, więc jakby czegoś brakowało
    to można sobie poszukać dodatków albo kogoś, kto taki indywidualny bajer
    dorobi.
    Piotrek

  • 4. Data: 2017-07-26 20:36:13
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Dzięki ale to nie to. Musi być proste żeby się chciało wykonać
    dodatkowe czynności. Ludzie są zajeci własną pracą a to jest dodatkowe,
    konieczne ale dodatkowe. Znalazłem coś obiecującego, też ma za dużo
    funkcji ale sporo możliwości konfiguracji http://serwis.ntsn.pl.
    Wojtek

  • 5. Data: 2017-07-27 13:59:01
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 25.07.2017 o 21:24, wowa pisze:
> [...]
    > Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
    > ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.

    Z doświadczenia powiem, że powinien to być system prosty do ogarnięcia
    przez pracowników. Tak, zeby ułatwiał pracę, a nie utrudniał.
    Ważne, żeby to nie było tak, że papierki wypełniamy po staremu i
    dodatkowa robota z wpisywaniem. U mnie w robocie była próba wdrożenia
    wielkiego systemu (chyba jeszcze walczą) i zupełna lipa.
    Opisałem to trochę na pl.comp.bazy-danych
    w wątku: "Ręce opadają zapowiada się nieudane wdrożenie"

    Unikaj nadmiernego rozbijania kategorii prac, bo potem nie wiadomo
    co dopasować, wystarczy kilka powiedzmy:budowlane, elektryczne,
    hydrauliczne...

    A nie podział elektrycznych na wymianę świetlówki, załączenie
    bezpiecznika, wymianę żarówki...
    Bo potem trafia się wymiana źródła LED i już kombinowanie.
    I mało rzetelne potem to wszystko jest, system aby wpisywać.

  • 6. Data: 2017-07-27 17:45:45
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

> [...]
    > Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
    > ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.

    Redmine http://www.redmine.org/

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2017-07-30 12:42:48
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Bo potem trafia się wymiana źródła LED i już kombinowanie.
    > I mało rzetelne potem to wszystko jest, system aby wpisywać.

    Dokładnie, ma być proste. I nie potrzebuję takiego podziału na
    kategorie. W skrócie bym chciał: wpada meil, zostaje obrobiony
    (potwierdzenia, materiał, uzgodnienia zewnętrzne, terminy) i wypada z
    pozwoleniem na pracę.
    Wojtek