  • 1. Data: 2017-07-24 22:49:57
    Temat: czujnik kolorów - jak szybko działa?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    wpadł mi do głowy pewien pomysł, ale żeby się nie zbłaźnić, nie chcę
    podawać szczegółów. potrzebuję rozpoznać kolor pewnego obszaru ekranu
    komputera. czy taki czujnik : TCS230 TCS3200 jest na tyle szybki, żeby
    podać do arduino informacje o kolorach (mocno różnych) powiedzmy co
    najmniej 10 razy na sekundę?

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-07-25 14:44:45
    Temat: Re: czujnik kolorów - jak szybko działa?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-07-24 22:49, ToMasz wrote:
> [...]
    > komputera. czy taki czujnik : TCS230 TCS3200 jest na tyle szybki, żeby
    > podać do arduino informacje o kolorach (mocno różnych) powiedzmy co

    Jest.

    Adam

  • 3. Data: 2017-07-31 00:43:13
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 22:49:59 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > komputera. czy taki czujnik : TCS230 TCS3200 jest na tyle szybki, żeby
    > podać do arduino informacje o kolorach (mocno różnych) powiedzmy co

    Rozpoznawanie koloru z ekranu komputera?
    Jak się uda to może zrób przy okazji ambilight ;)