  • 1. Data: 2012-06-08 15:23:23
    Temat: [OT} wątek o meczu ew o calym euro
    Od: "fir" <f...@N...gazeta.pl>

    (otwieram ewentualnie taki watek)
    jekby ktos chcial cos powiedziec to ew tutaj

  • 2. Data: 2012-06-08 19:07:52
    Temat: Re: [OT} wątek o meczu ew o calym euro
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Friday, June 8, 2012 2:23:23 PM UTC+1, fir wrote:
    > (otwieram ewentualnie taki watek)
    > jekby ktos chcial cos powiedziec to ew tutaj

    Mialo byc bez dresiarstwa.

    RW

  • 3. Data: 2012-06-08 19:26:41
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 08-06-2012 19:07, Roman W wrote:

    > Mialo byc bez dresiarstwa.

    Kiedys bym sie o duzo zalozyl iz programisci pilka sie nie interesuja
    ale obecnie niestety juz nie.....

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2012-06-08 20:27:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fir <f...@n...gazeta.pl> wrote:

    > (otwieram ewentualnie taki watek)
    > jekby ktos chcial cos powiedziec to ew tutaj

    Czy możesz wyjść ze swoimi niezwiązanymi z niczym czatami gdziekolwiek
    indziej?

    --
    Gof

  • 5. Data: 2012-06-09 13:16:22
    Od: KO <K...@e...org>

    On 2012-06-08, fir <f...@N...gazeta.pl> wrote:
    > (otwieram ewentualnie taki watek)
    > jekby ktos chcial cos powiedziec to ew tutaj

    Nie wiem o jakim meczu mowa, ale mam w pytanie odnosnie euro 2012.
    Na oficjalnej stronie
    https://ep2012.europython.eu/
    napisane jest: 15 jun End of Regular(late) registrations

    Czy to znaczy, ze potem nie ma juz zadnych szans na zapisanie sie?
    Zaczynam uzywac pythona ostatnio i chcialem sie wybrac.
    Niestety osoba ktora moze podjac decyzje czy mnie tam wyslac, jest na urlopie,
    wlasnie do 15ego.
    Wie ktos czy bedzie szansa zeby sie zapisac po 15?

    Dzieki.

    --
    ko

  • 6. Data: 2012-06-09 18:52:22
    Od: " alter amonu" <f...@g...pl>

    > Kiedys bym sie o duzo zalozyl iz programisci pilka sie nie interesuja
    > ale obecnie niestety juz nie.....

    ja sie troche interesuje, choc nie tak bardzo,
    ostatnio (na skutek potrzeby medycznej po czesci)
    jakos bardzo zainteresowalem sie ludzmi i ich
    glupota mnie przywalila (od czasu skonczenia
    szkoly i studiow defakto nie interesowalem sie
    tym jak wyglasa zycie ludzi spoza mojej szkolnej/
    studenckiej strefy - a jest ono zaiste tragiczne),
    (jest jeszcze strefa tzw radio i tv tez tragiczna)
    zycie programisty tez jest tragiczne programowanie
    jest trudne, ekstremalnie zngazuje przy czym
    do tego przymula (ostatnio coraz bardziej jestem
    tego swiadom) i w sumie ostatnio dochodze do wniosku
    by dac sobie moze z nim zupelnie spokoj na okres
    chociaz dwu miesiecy, moge sobie na to tymczasowo
    pozwolic, to chybaby nie bylo glupie bo chyba
    przesadzam z programistycznym zapieprzem

  • 7. Data: 2012-06-11 10:19:14
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Friday, June 8, 2012 6:26:41 PM UTC+1, Marek Borowski wrote:

    > Kiedys bym sie o duzo zalozyl iz programisci pilka sie nie interesuja
    > ale obecnie niestety juz nie.....

    No bo sa tez programisci-dresiarze.

    RW