    From: Edek <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: [OT: why firr is slow] Re: Why mobile web apps are slow
    Date: Thu, 11 Jul 2013 19:06:08 +0000 (UTC)

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 09:41:18 -0700, firr wyjmując peta
    oznajmił:

    > obecnie moj framework liczy 100 tys lini kodu, a tak
    > wogole to kolega lepij by zrobil gdyby trzymal sie ode mnie zdaleka (z omawianych
    juz powodów ;/ kolega
    > michoo podobnie ;(

    Nie jestem twoim kolegą. Nie musisz odpowiadać na moje posty.
    Nawet nie powinieneś, bo jeszcze ci się nie zdarzyło powiedzieć
    czegoś ciekawego, najczęściej tak jak teraz gadasz nie na temat.

    PS. Naucz się formatować posta. Łachy nie robisz.

    --
    Edek