  • Data: 2016-04-13 17:41:10
    Temat: OTV Samsung UE48JU6410s
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    Kupiłem sobie OTV Samsung UE48JU6410s. Fajnie działa i ogólnie jestem
    zadowolony. Z jednym (jak na razie) wyjątkiem. Otóż podłączam do niego
    klawiaturę Logitech K400r i ona mi działa na wszytkich wypróbowanych
    dotychczas aplikacjach Smart z wyjątkiem YouTube. Nie wpisuje mi liter w
    okienko wyszukiwania. Dosyć to wq... bo używam tej aplikacji dosyć
    często i muszę posługiwać się klawiaturą ekranową. Miły pan ze wsparcia
    technicznego polecił klawę Samsunga za jedyne 350 zł :) i pożalił się na
    autorów zewnętrznych (względem Samsunga) aplikacji które czasem nie
    działają i Samsung nic z tym zrobić nie może... :)
    A pytanie jest takie - czy ktoś ma takiego czy zbliżonego Samsunga i
    używa go z klawiaturą? Byśmy wymienili doświadczenia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.