  • 1. Data: 2016-04-13 17:41:10
    Temat: OTV Samsung UE48JU6410s
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Kupiłem sobie OTV Samsung UE48JU6410s. Fajnie działa i ogólnie jestem
    zadowolony. Z jednym (jak na razie) wyjątkiem. Otóż podłączam do niego
    klawiaturę Logitech K400r i ona mi działa na wszytkich wypróbowanych
    dotychczas aplikacjach Smart z wyjątkiem YouTube. Nie wpisuje mi liter w
    okienko wyszukiwania. Dosyć to wq... bo używam tej aplikacji dosyć
    często i muszę posługiwać się klawiaturą ekranową. Miły pan ze wsparcia
    technicznego polecił klawę Samsunga za jedyne 350 zł :) i pożalił się na
    autorów zewnętrznych (względem Samsunga) aplikacji które czasem nie
    działają i Samsung nic z tym zrobić nie może... :)
    A pytanie jest takie - czy ktoś ma takiego czy zbliżonego Samsunga i
    używa go z klawiaturą? Byśmy wymienili doświadczenia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-04-13 20:23:52
    Temat: Re: OTV Samsung UE48JU6410s
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a)
    > Cześć
    > Kupiłem sobie OTV Samsung UE48JU6410s. Fajnie działa i ogólnie jestem
    > zadowolony. Z jednym (jak na razie) wyjątkiem. [...]

    Zajrzyj na SammyGo. Tam na pewno wiedzą.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2016-04-13 21:16:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2016 18:23:52 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > SammyGo

    Akurat, sprawa ciągnie się od kiedy Samsung wynalazł SmartTV. Nawet
    fabryczne klawy od Samsunga nie działają. Jedyna rada jaką znalazłem to
    sparować TV z smartfonem i z niego obsługiwać YouTube. Tylko że nie mam
    smartfona :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-04-13 22:14:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

> [...]

    fabryczne klawy od Samsunga nie działają. Jedyna rada jaką znalazłem to
    sparować TV z smartfonem i z niego obsługiwać YouTube. Tylko że nie mam
    ---
    Nie ma innej apki ?

  • 5. Data: 2016-04-13 22:41:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.04.2016 o 22:14, re pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Akurat, sprawa ciągnie się od kiedy Samsung wynalazł SmartTV.

    Ale co, aplikacja youtube na smart tv nie działa z klawiaturą, czy
    zwykła strona youtube?

    Androidowa na Philipsie jakoś nie ma tego typu problemów.

  • 6. Data: 2016-04-14 00:22:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Apr 2016 21:16:04 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    znalazłem to
    > sparować TV z smartfonem i z niego obsługiwać YouTube. Tylko że nie

    To też się popsuje. U mnie po 2 miesiącach użytkowania nie sa się już
    z tel. na androidzie "wysłać" klipu z yt na ekran tv. Tv aplikacje
    yt odpala ale cały czas jest szary ekran i nic się nie dzieje, jakby
    aplikacja yt się zawieszała. Yt można tylko odpalać bezpośrednio z tv
    (czasami się udaje).

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-04-14 09:00:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2016 22:41:57 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale co, aplikacja youtube na smart tv nie działa z klawiaturą, czy
    > zwykła strona youtube?

    Tylko apka YouTube na Smart. Mogę uruchomić np. przeglądarkę stron,
    wywołać w niej youtube i w ten sposób oglądać bo w przeglądarce
    klawiatura funkcjonuje. Ale ta aplikacja ma swoje zalety i troche jej
    szkoda :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2016-04-15 21:15:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > fabryczne klawy od Samsunga nie działają. Jedyna rada jaką znalazłem to
    > sparować TV z smartfonem i z niego obsługiwać YouTube. Tylko że nie mam

    No to za 350 kupujesz smartfona :) lepiej niż niedziałająca klawiatura.
    Wilk syty i owca cała.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2016-04-15 21:19:14
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-14 o 00:22, Marek pisze:
> [...]
    > odpala ale cały czas jest szary ekran i nic się nie dzieje, jakby
    > aplikacja yt się zawieszała. Yt można tylko odpalać bezpośrednio z tv

    To może to dobry powód aby od sajszunga trzymać się z daleka?
    Na filmie o postarzaniu sprzętu pokazali jak w nowych telewizorach
    szajsung tak umieścił kondesatory aby nie dało się ich wymienić bo
    inne nie pasują w to miejsce, po to aby kupować nowy TV a nie naprawiać
    stary.

    --
    Pozdr

    Janusz_K