  • 1. Data: 2014-09-04 21:43:18
    Temat: Octavia 1,9 tdi koszt wymiany dwumasy i sprzęgła
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Ile może kosztować wymiana koła dwumasowego i sprzęgła w w/w Octavii
    rocznik 2007 (części + robocizna)?
    W ASO chcą 4800, co mi się drogo wydaje.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-09-04 21:59:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Ile może kosztować wymiana koła dwumasowego i sprzęgła w w/w Octavii
    > rocznik 2007 (części + robocizna)?
    > W ASO chcą 4800, co mi się drogo wydaje.

    Nou w ASO ceny x2 ale czymże się ta dwumasa różni od tych np Sachsa do
    vw audi, które chodzą po 2500zł. Chyba że znaczkiem :)

    Za robociznę zapłaciłem 300zł u pana Heńka.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 3. Data: 2014-09-04 22:33:29
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Jacek" <J...@o...pl> wrote in message
    > Ile może kosztować wymiana koła dwumasowego i sprzęgła w w/w Octavii rocznik
    > 2007 (części + robocizna)?
    > W ASO chcą 4800, co mi się drogo wydaje.
    > Jacek

    w Poznaniu:

    regenerowana dwumasa 500zł
    sprzęgło sachsa jakieś 400-500zł
    wymiana 400zł

    firma bremzer

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2014-09-05 11:56:59
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-09-04 21:43, Użytkownik - Jacek napisał::
    > Ile może kosztować wymiana koła dwumasowego i sprzęgła w w/w Octavii
    > rocznik 2007 (części + robocizna)?
    > W ASO chcą 4800, co mi się drogo wydaje.
    > Jacek

    Bardzo drogo.

  • 5. Data: 2014-09-05 20:40:20
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-09-04 21:43, Jacek pisze:
    > Ile może kosztować wymiana koła dwumasowego i sprzęgła w w/w Octavii
    > rocznik 2007 (części + robocizna)?
    > W ASO chcą 4800, co mi się drogo wydaje.
    > Jacek

    nową bardzo dobrą dwumasę da się wyrwać za 1500 + robota 500

    standard cena za samą dwumasę to ~~2200

  • 6. Data: 2014-09-07 21:07:06
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Nou w ASO ceny x2 ale czymże się ta dwumasa różni od tych np Sachsa do
    > vw audi, które chodzą po 2500zł. Chyba że znaczkiem :)
    >

    > Za robociznę zapłaciłem 300zł u pana Heńka.

    A fakturę (paragon) pan Heniek wystawił?
    Ile gwarancji na części i robociznę?

  • 7. Data: 2014-09-07 23:04:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** nom pisze tak:

    > A fakturę (paragon) pan Heniek wystawił?
    > Ile gwarancji na części i robociznę?

    a co ty taki ciekawski? :)

    Zero gwarancji na robiciznę. Stałem cały i dzień i patrzyłem.
    Jakbym miał gdzie to sam bym zmienił.