  • 1. Data: 2014-06-12 18:44:04
    Temat: szampon do mycia samochodu
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    mam pytanie, myłem dziś wóz... niby umyłem wszystko porządnie, ale jak
    wysechł to na ciemnym lakierze były smugi... dlaczego?

    czy winą może być to, że użyłem szamponu z woskiem (cokolwiek by to
    miało znaczyć)?

  • 2. Data: 2014-06-12 18:58:01
    Temat: Re: szampon do mycia samochodu
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-12 18:44, Użytkownik - tusk, donald tusk napisał::
> [...]
    > wysechł to na ciemnym lakierze były smugi... dlaczego?
    >
    > czy winą może być to, że użyłem szamponu z woskiem (cokolwiek by to

    No to teraz weź flanelkę i przetrzyj - ma się świecić jak psu klejnoty. :-)

  • 3. Data: 2014-06-12 19:30:19
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dzięki, nie wiedziałem.

    a czy istnieją jakieś specyfiki którymi można umyć auto, ale bez
    polerowania? żeby po spłukaniu było tylko bez smug?

  • 4. Data: 2014-06-12 19:43:40
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-12 19:30, Użytkownik - feldmarszałek tusk napisał::
    > dzięki, nie wiedziałem.
    >
    > a czy istnieją jakieś specyfiki którymi można umyć auto, ale bez
    > polerowania? żeby po spłukaniu było tylko bez smug?

    Oczywiście, że są.

  • 5. Data: 2014-06-13 14:12:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-12 19:30, feldmarszałek tusk pisze:
    > dzięki, nie wiedziałem.
    >
    > a czy istnieją jakieś specyfiki którymi można umyć auto, ale bez
    > polerowania? żeby po spłukaniu było tylko bez smug?

    Problemem nie są specyfiki, tylko woda. Kranówa ma dużo różnych
    minerałów, które po odparowaniu wody pozostawiają te plamki. Dlatego
    najlepiej myć na myjni wodą "specjalną". Im czystsze H2O tym mniej plam
    po wyschnięciu.

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-06-13 15:28:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-13 14:12, Marcin N pisze:

> [...]
    > minerałów, które po odparowaniu wody pozostawiają te plamki. Dlatego
    > najlepiej myć na myjni wodą "specjalną". Im czystsze H2O tym mniej plam

    W wersji dla bogatych - ostatnie płukanie wykonać wódką. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2014-06-13 18:01:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał(-a):

    > W wersji dla bogatych - ostatnie płukanie wykonać wódką. ;)

    A dla mniej zamożnych wodny rotwór (1:200) Fotonalu :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2014-06-13 18:10:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Big,

    Friday, June 13, 2014, 6:01:27 PM, you wrote:

    > A dla mniej zamożnych wodny rotwór (1:200) Fotonalu :D

    Gdzie go kupić? Chyba łatwiej o nabłyszczacz do zmywarek...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-06-15 14:49:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > W wiadomości
    log.net.pl

    > A dla mniej zamożnych wodny rotwór (1:200) Fotonalu :D

    Wypróbowałeś to fotograficzne doświadczenie na samochodach?