  • 1. Data: 2009-07-08 19:01:02
    Temat: Od 3 dni próbuję ściągać sterowniki (Samsung)
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Witam, mam lapka do zainstalowania sterowników (XP). Grzecznie wchodze na
    stronę producenta, znajduję sterowniki i zaczynam ściągać.

    I łomatko, ściągają się z prędkością +-5 KILO na sekundę! Jak na modemie
    56.6 :/

    Niektóre ważą po kilkadziesiąt mega, kilka godzin ściągania.

    Trudno, czekam kilka godzin.

    Problem w tym, że ściąganie w którymś momencie się przerywa, nie dociąga
    się całość. Archiwum jest z błędami.

    Próbowałem oczywiście na dwóch łączach, ta sama kicha. Moje łącze z resztą
    wydaje się być w porządku, wszystko inne śmiga.

    Chodzi o:
    http://www.samsung.com/uk/support/download/supportDo
    wn.do?group=itbusiness&type=notebookcomputers&subtyp
    e=rseries&model_nm=NP-R720E&disp_nm=R720&language=&c
    ate_type=all&dType=D&mType=DR&vType=&prd_ia_cd=05010
    400&model_cd=&menu=download

    Model laptopa jak się okazuje jest nietypowy, bo nie ma go ani na stronie
    Samsunga polskiej, ani w USA. Był kupiony w Niemczech, tam na stronie też
    go nie ma! Znalazł się w UK. Sterowniki po kilka mega (LAN) się ściągnęły
    jakoś i działają.

    Czy Wam też tak muli? Czy ktoś mógłby spróbować pobrać drivery (XP) z
    grafiki i dźwięku i wrzucić na jakiś rapidshare? Bo nie wiem co robić,
    alternatywnego źródła tych sterowników nie znalazłem.

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 2. Data: 2009-07-08 19:18:49
    Temat: Re: Od 3 dni próbuję ściągać sterowniki (Samsung)
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Technolog pisze:

    > Czy Wam też tak muli?

    Muli muli, 3KB/s

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-07-08 19:33:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:14mk2wlivc9ed$.1f1muwkys7lug.dlg@40tude
    .net...
> [...]
    > grafiki i dźwięku i wrzucić na jakiś rapidshare? Bo nie wiem co robić,
    > alternatywnego źródła tych sterowników nie znalazłem.

    160 KB/s

  • 4. Data: 2009-07-08 19:35:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:14mk2wlivc9ed$.1f1muwkys7lug.dlg@40tude.net, *Technolog* wrote:

> [...]

    > grafiki i dźwięku i wrzucić na jakiś rapidshare? Bo nie wiem co robić,
    > alternatywnego źródła tych sterowników nie znalazłem.

    Uzyj jakiegos programu do sicagania - np Flashget.
    Ciagnie mi 5 czesci pliku na raz - srednia predkosc ponad 100kB/s :)
    Ma tez wznawianie przerwanych plikow.
    Sciagac i udostepniac mi sie nie chce.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-07-08 19:38:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > 160 KB/s

    Napisz dokładnie które mam pobrać i gdzie wrzucić. Zrobię to dopiero jutro,
    bo mam cały dzień praktyk. :[

  • 6. Data: 2009-07-08 19:43:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h32she$pca$...@a...news.neostrada.pl
    > Uzyj jakiegos programu do sicagania - np Flashget.
    > Ciagnie mi 5 czesci pliku na raz - srednia predkosc ponad 100kB/s :)

    U mnie na jednym połączeniu wali 160 KB/s.
    Po dodaniu wszystkich plików - 315 KB/s.

  • 7. Data: 2009-07-08 21:12:13
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h32she$pca$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Uzyj jakiegos programu do sicagania - np Flashget.
    > Ciagnie mi 5 czesci pliku na raz - srednia predkosc ponad 100kB/s :)
    > Ma tez wznawianie przerwanych plikow.

    Nie wszystkie servy umozliwiają kontynuacje ściągania po przerwaniu.
    Getright zgłasza w takim przypadku "this server not support resume".
    Z drugiej strony i zwykła ściągałka IE, jak plik nie jest zbyt długi, to
    "pamięta" tą anulowaną część i nieraz po ponownym połączeniu kontynuuje
    ściąganie, zamiast ściągac od poczatku.

    > Sciagac i udostepniac mi sie nie chce.

    Warto tez poszukac czy gdzieś na sieci (np.na stronach Samsunga w innych
    krajach) nie ma kopii tego pliku (długą nazwe pliku można wtedy
    "kopiuj/wklej" w googla). Widze że kopie tych plików są m.in. na niemieckiej
    stronie Samsunga i ściągają się w tempie 1MB/s

    No i (tak juz zupełnie na marginesie) w driverach do lapków jest pewnie
    podobnie jak w driverach do desktopów, czyli producent wypuszcza jeden
    mega-driver do wszystkich swoich np.kart sieciowych, muzycznych czy
    chipsetów. Czyli dany driver będzie i na innych stronach, pewnie w nowszej
    wersji.

  • 8. Data: 2009-07-08 21:19:35
    Od: "maX" <a...@w...pl>

> [...]
    > Samsunga polskiej, ani w USA. Był kupiony w Niemczech, tam na stronie też

    Nie jest nietypowy. Po prostu jest bardzo nowy :) Widze że do sprzedaży
    weszedł miesiąc temu i dlatego nie ma go jeszcze na wielu stronach Samsunga
    (jest tylko tam, gdzie już jest w sprzedaży)

  • 9. Data: 2009-07-08 23:46:22
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Technolog" <t...@g...kropka.com> wrote in message
    > Witam, mam lapka do zainstalowania sterowników (XP).

    ntg ale zassalem, adres poszedl na priv

  • 10. Data: 2009-07-09 11:41:37
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 21:01:02 +0200, Technolog napisał(a):

> [...]
    e=rseries&model_nm=NP-R720E&disp_nm=R720&language=&c
    ate_type=all&dType=D&mType=DR&vType=&prd_ia_cd=05010

    Dzięki m4rkiz (to któryś z Was?) za mirrora :)