  • 1. Data: 2018-03-27 16:44:51
    Temat: Od kiedy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest temat o Frogu2. Sa w nim glosy ze komus takiemu nalezy odebrac PJ. W zwiazku z
    tym mam pytanie. Od kiedy warunkiem koniecznym do jezdzenia samochodem jest
    posiadanie prawa jazdy?

  • 2. Data: 2018-03-27 17:20:25
    Temat: Re: Od kiedy
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Jest temat o Frogu2. Sa w nim glosy ze komus takiemu nalezy odebrac PJ. W zwiazku z
    tym mam pytanie. Od kiedy warunkiem koniecznym do jezdzenia samochodem jest
    posiadanie prawa jazdy?

    Słusznie podnosisz, że Frog2 bez prawa jazdy wyglądałby niepoważnie,
    więc zabieranie mu go jest niewskazane.

  • 3. Data: 2018-03-27 18:08:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak mu zabiora to cos to zmieni?

  • 4. Data: 2018-03-27 18:18:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > ac PJ. W zwiazku z tym mam pytanie. Od kiedy warunkiem koniecznym do jezdzenia
    samochodem jest posiadanie prawa jazdy?
    bo widzisz, albo sam wiesz, dawno temu, było osiągnięciem i zaszczytem
    że można chodzić do szkoły i tym samym _uczyć_ się w szkole. to było
    oczywiste. teraz w szkole trzeba przebywać. to przyzwyczajenie jest
    przenoszone do pracy, gdzie pracownik musi przebywać, nie pracować.
    Podobna analogia występuje w kierowaniu samochodem. kiedys osiągnięciem
    było zrobienie prawajazdy i posiadanie auta. było oczywiste ze bez
    prawka to można do z podwórka do garażu wjechać - nic więcej. Teraz dla
    obecnie dominujących pokoleń, niema znaczenia sens wykładni prawa, które
    to prawo nie nadąża za pomysłami cwaniaczków. My jako naród musimy być
    trzymani za mordę, krótko, i przykładnie karani. Więc co mu zrobią? W
    zasadzie nic... co go powstrzyma. Rozmawiałem ostatnio o tym przypadku z
    kumplem i doszliśmy do wniosku, ze z humanitarnych rozwiązań, to trzeba
    by mu założyć obrożę z gpsem. jak przekroczy 30km/h to kontrola co się
    dzieje. autobus, taksówka, pociąg.... i tak przez 10 lat.

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-03-27 19:05:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ja jestem z innego narodu i nie chce byc trzymany za morde. Rozpisales sie ale
    malo ma to zwiazku z tematem. W temacie o frogu byly same glupie rady zeby mu zakazac
    jazdy samochodem i zabrac pj. Ty chociaz sposob ochrony przed nim dales, obroza z
    gps. I co obroza da? Nic bo sobie zdejmie i nic mu za to nie zrobia bo oficjalnie
    glupi jest. Zamknac go w psychiatryku raczej nie mozna bo on nie jest caly czas
    niepoczytalny. Odwali cos, zamkna na badania i po miesiacu wypuszcza.

  • 6. Data: 2018-03-27 19:47:16
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > W temacie o frogu byly same glupie rady zeby mu zakazac jazdy samochodem i zabrac
    pj.

    A może go raczej na kierowcę do BORu?
    Szybko jeździł, wypadku nie miał.

  • 7. Data: 2018-03-27 20:04:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > A jak mu zabiora to cos to zmieni?

    Np. to, że jak go złapią następnym razem to będzie odpowiadał za to, co
    nawywija na drodze + za niezastosowanie się do decyzji o odebraniu
    uprawnień.

  • 8. Data: 2018-03-27 20:14:42
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 27.03.2018 o 18:18 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

> [...]
    > humanitarnych rozwiązań, to trzeba by mu założyć obrożę z gpsem. jak
    > przekroczy 30km/h to kontrola co się dzieje. autobus, taksówka,

    Zaraz tam kontrola. Taka obroża byłaby OK
    http://www.filmweb.pl/film/Obroża-1991-8254

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2018-03-27 20:26:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Jest temat o Frogu2. Sa w nim glosy ze komus takiemu nalezy odebrac PJ. W zwiazku z
    tym mam pytanie. Od kiedy warunkiem koniecznym do jezdzenia samochodem jest
    posiadanie prawa jazdy?

    "Pierwsze przepisy poruszania się po drogach powstały w Polsce
    rozbiorowej w 1826 roku. Wraz z odzyskaniem niepodległości w roku 1918
    pojawiły się pierwsze polskie prawa jazdy. ..."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_jazdy_w_Polsce

    czyli praktycznie od zawsze jak spojrzeć na dostępność samochodów dla
    zwykłych użytkowników. Myślałem, że po drugiej wojnie a jak widać wcześniej.

  • 10. Data: 2018-03-27 20:30:26
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 20:26, kk pisze:

> [...]
    >
    > czyli praktycznie od zawsze jak spojrzeć na dostępność samochodów dla
    > zwykłych użytkowników. Myślałem, że po drugiej wojnie a jak widać

    Jest tu też link do historii prawa jazdy

    http://niusy.pl/@zuraw.prawojazdy.com.pl/a0c