  • 11. Data: 2013-08-22 13:04:55
    Temat: Re: Od kogo internet na 2 tygodnie ?.
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    tle,startery,article.
    tle,Pakiet-6GB-na-wak
    > Jeśłi chcesz używać przez 60 dni, to jeszcze za 3 zł uruchamiasz "roczną
    > ważność konta".

    A nie wystarczy raz zadzwonić do kogoś ?? w sumie to bez różnicy ... bo
    starter za 10zł daje 6zł net + 3 zł ważność konta.
    Z ciekawości czy nie wystarczy starter za 5zł z bonusem: 30 zł w Orange - po
    5 zł co miesiąc przez pół roku, jeżeli utrzymasz aktywne konto na połączenia
    wychodzące wtedy mam 5zł startera + 5zł bonus coda nam 10 zł na aktywację
    obu usług.

  • 12. Data: 2013-08-22 14:17:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

> [...]
    > po 5 zł co miesiąc przez pół roku, jeżeli utrzymasz aktywne konto na
    > połączenia wychodzące wtedy mam 5zł startera + 5zł bonus coda nam 10 zł

    Potrzebujesz jeszcze parunastu ggroszy na SMS aktywujący 6 GB

  • 13. Data: 2013-08-22 14:39:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > Potrzebujesz jeszcze parunastu ggroszy na SMS aktywujący 6 GB

    Aktywacja 6GB to 6zł, aktywacja ważności konta to 3zł co daje na 9zł więc
    mam 1zł w zapasie, gdzie kruczek :)

    Z drugiej strony muszę mieć ważność konta na rok skoro interesuje mnie tylko
    60dni usługi ??

    Spory że truję ale nie miałem Orange a na dniach chce coś kupić, modem 3G
    przyjdzie mi jutro albo w poniedziałek.

  • 14. Data: 2013-08-22 16:15:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

> [...]
    > tylko 60dni usługi ??
    >
    > Spory że truję ale nie miałem Orange a na dniach chce coś kupić, modem 3G

    No przecież tłumaczę :-) Aktywacja pakietu 6 GB jest za pomocą SMS-a i
    musisz mieć jeszcze kasę na tego SMSa
    Można też przez ichniejsze BOA internetowe, ale:
    a. jeśli działa ;-)
    b. nie zawsze masz inne źródełko internetu pod ręką

    Sam starter po uruchomieniu ma ważność 14 albo 30 dni, więc na 60 Ci nie
    wystarczy.

  • 15. Data: 2013-08-23 09:02:20
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

> [...]
    > b. nie zawsze masz inne źródełko internetu pod ręką
    > Sam starter po uruchomieniu ma ważność 14 albo 30 dni, więc na 60 Ci nie

    Dziś doszedł modemik 3G więc podjadę do Orangę i niech odpalą wszystko w
    salonie :)
    Masz u mine piwo .. dzięki.

  • 16. Data: 2013-08-30 10:16:09
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    > Potrzebujesz jeszcze parunastu ggroszy na SMS aktywujący 6 GB

    Mozna to zrobic przez strone

  • 17. Data: 2013-08-30 10:18:34
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2013 16:29:01 UTC+2 użytkownik universis
    napisał:
    > Przyjeżdżam 01.09.2013. Odjazd 13.09.2013, rejon Polski to zachodnie
    > peryferia W-wy

    >Jeżeli miałby Ci kto kupic startera do konca sierpnia i uruchomic usługe,
    >to najtaniej wyjdzie to:
    itle,Pakiet-6GB-na-wakacje-,article.html

    >W przeciwnym wypadku wchodzisz na allegro i wpisujesz "iplus" albo
    >"orange" i masz do wyboru do koloru tanie pakiety

    On nie pytał co będzie najtańsze, tylko z czego ma skorzystać, a odpowiedź
    na to brzmi: że musi wejść na strony operatorów, popatrzeć na mapy
    zasięgów 3G i wybrać tego, który w danej lokalizacji u niego zadziała, z
    moich obserwacji wynika, że najlepszy zasięg ma plus.

  • 18. Data: 2013-08-30 10:19:38
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    Użytkownik "universis" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2013 16:12:15 UTC+1 użytkownik
    b...@g...com napisał:

> [...]

    >telefonu komórkowego ?. Sorry za brak znajomości terminologii i >obecnych
    >realiów w Polsce - ale jestem 7 lat poza krajem.

    Jak wyjeżdżałeś to nie było telefonii komórkowej w Polsce? Realia się nie
    zmieniły. Już przestań się wygłupiać, a starter to akurat angielskie
    słowo, więc gdzie Ty żyłeś?