  • 91. Data: 2010-11-22 18:14:24
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4cea3186$0$20996$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do
    > nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna
    > prędkość w mieście to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na autostradach 80
    > km/h. A mimo to w Polsce zapadają haniebne decyzje podnoszące limit,
    > a zarazem zwiększające nie tylko ilość śmiertelnych wypadków, ale też
    > wydłużające czas przejazdu (paradoks).

    Optymalna prędkość jak jest w tamtym przypadku zdefiniowana?

  • 92. Data: 2010-11-22 18:34:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 15:32:16 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > C1 przejechał całą trasę za 30 euro, a Magnum spalił 150 litrów benzyny.
    > Czyli 7 litrów benzyny na każdą zaoszczędzoną minutę.

    I to jest właśnie cały Waldek - jak mu się jego pierwotna koncepcja
    rozjeżdża, to trzeba natychmiast całkowicie rozmydlić wątek i huknąć
    kolejnym (z kapelusza wziętym) argumentem.

    --
    Pozdrawiam, mimo wszytsko
    Sebastian S.

  • 93. Data: 2010-11-22 18:40:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > Czy mógłbyś przedstawić metodologię swoich badań?

    Fajnie byłoby gdybyś Ty nam przedstawił metodologię
    badań Szwedów według której ustalili optymalną prędkość
    poruszania się w mieście na 30km/h...

    Bo w USA mają hopla na punkcie dzieci i pod szkołami
    są dodatkowe limity prędkości na 20 i 25 mph ale nawet
    te 20mph to więcej niż 30km/h... więc nie wyobrażam sobie
    aby ktoś poważnie potraktował propozycję jazdy po szosach
    mieście z prędkością 30km/h. Powiedz, że jaja sobie robisz...

  • 94. Data: 2010-11-22 18:42:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > nie istnieje optymalność "po prostu", może istnieć
    > optymalność dla określonych kryteriów

    Weź poprawkę na to, że rozmawiasz z gostkiem dla którego
    życiowe motto to "ignorance is bliss" :-))
    Po prostu optymalna - ja się poleję ze śmiechu...

  • 95. Data: 2010-11-22 18:45:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Widzisz, trollu, ja wielokrotnie przejechałem odcinek Emilia-Poznań w
    > czasie krótszym od dwóch godzin, ty utrzymujesz, że to niemożliwe. Nic
    > się nie starasz.

    Ja się w ogóle, trollu, nie wypowiadam na temat jazdy po tej trasie bo
    nie znam jej zbyt dobrze.

    --
    ignorance is bliss

  • 96. Data: 2010-11-22 18:48:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > E tam, fachowych. Kazdy polak jest fachowcem od urodzenia, do stawiania
    > diagnoz medycznych, zarzadzania skladem kadry narodowej ani zarzadzania
    > ruchem nie potrzeba mu 10 lat nauki, kolejnych 10 doswiadczenia w pracy
    > i dostepu do tysiecy opracowan na dany temat.
    >
    > On wie na czuja przeciez.

    Dokładnie, dlatego ja swoją ekologiczną Toyotą Prius zawsze utrzymuję
    optymalną prędkość zgodną z dyrektywami Unii Europejskiej.

    --
    ignorance is bliss

  • 97. Data: 2010-11-22 18:49:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 22 Nov 2010 17:45:58 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Ja się w ogóle, trollu, nie wypowiadam na temat jazdy po tej trasie bo
    > nie znam jej zbyt dobrze.

    Ale przecie twoi ulubieni szwedzcy naukowcy powiedzieli, że się
    nie da. To da się, czy nie?

    r.
    _____________

  • 98. Data: 2010-11-22 18:50:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    > Ja się w ogóle, trollu, nie wypowiadam na temat jazdy po tej trasie bo
    > nie znam jej zbyt dobrze.

    A co tu znać? Zwykła, polska autostrada. Dwie nitki po dwa pasy,
    dwie bramki po drodze, bywały zwężki, ale chyba już jest czysto.

  • 99. Data: 2010-11-22 18:55:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Optymalna prędkość jak jest w tamtym przypadku zdefiniowana?

    Optymalna = możliwie najlepsza.

    --
    ignorance is bliss

  • 100. Data: 2010-11-22 19:00:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Tzw. pieprzenie kotka i opowieści z mchu i paproci. Gdzie Ty masz takie
    > optimum i kiedy? Jakoś zasadniczo jeżdżę codzienie i nawet w niedzielę
    > jest z tym problem.

    Dokładnie, w Warszawie nie ma sensu przekraczać 30 km/h bo do takiej
    prędkości skonfigurowana została tzw. fala zieleni.

    --
    ignorance is bliss