  • 1. Data: 2011-04-27 16:41:38
    Temat: Odbieranie numerów zastrzeżonych przyciskiem "głośnomówiącym"- nie działa
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    starsza osoba ma problem ze słuchem. Zawsze rozmawia w trybie
    głośnomówiącym, bo tak lepiej słyszy.
    Ma linię w TP S.A. Do tej pory wszystko działało. Od jakiegoś czasu nie
    udaje się jej odebrać połączenia z numeru zastrzeżonego przyciskiem "rozmowa
    głośnomówiąca". Przycisk wciska, ale połączenie sie nie odbiera i telefon
    dalej dzwoni. Pomaga jedynie odbiór przez podniesienie słuchawki, ale wtedy
    nie słyszy rozmówcy, bo ma słaby słuch. Dodam że nie da się najpierw
    podnieść słuchawki, a potem wcisnąć guzika głośnomówiącego, bo rozmowa sie
    rozłącza, chyba że że ja coś źle robię.
    Przy rozmowach z numerów niezastrzeżonych wszystko działa normalnie.
    Na innych aparatach nie próbowałem.

    Czy TP S.A. coś poprzestawiało? Czy wina aparatu telef., czy czegoś innego?
    Jakieś pomysły?

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-04-27 16:58:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-27 18:41, Wojtek pisze:
> [...]
    > Na innych aparatach nie próbowałem.
    >
    > Czy TP S.A. coś poprzestawiało? Czy wina aparatu telef., czy czegoś innego?

    TPSA nic nie mogła zmienić w Twoim telefonie, prawdopodobnie coś się
    zwaliło, albo ustawiliście jakąś tajemniczą opcję wyłączającą tryb
    głośnomówiący w pewnych sytuacjach.
    Podłącz inny telefon i sprawdź.

  • 3. Data: 2011-04-27 17:00:58
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-04-2011 18:41, Wojtek napisał/a:
> [...]
    > Na innych aparatach nie próbowałem.
    >
    > Czy TP S.A. coś poprzestawiało? Czy wina aparatu telef., czy czegoś innego?

    Jaki model aparatu telefonicznego?
    Zmień baterie na nowe i sprawne.
    --
    Cz.

  • 4. Data: 2011-04-27 17:37:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-27 19:00, Czarek pisze:

    > Zmień baterie na nowe i sprawne.

    O tym nie pomyślałem, że może lepiej działać po włączeniu do prądu :-P

  • 5. Data: 2011-04-27 18:41:06
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Jaki model aparatu telefonicznego?

    Telefon RWT Jaśmin. W linku ten na samym dole.
    http://biurosystem.com/?art=7

    Z bateriami spróbuję wymienić lub podpiąć przez zasilacz.
    Spróbuję tez z innym aparatem telefonicznym na tej linii.
    A może wam coś wpadnie jeszcze do głowy.

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-04-27 19:55:29
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Wojtek wrote:

> [...]
    > Spróbuję tez z innym aparatem telefonicznym na tej linii.
    > A może wam coś wpadnie jeszcze do głowy.

    Krótko.
    Użytkuje trzy sztuki tego modelu (kupione w różnym
    czasie) i _każdy_ z nich do pełnej funkcjonalności
    wymaga baterii.

    Tak więc zdecydowanie zalecam by rozwiazanywanie
    problemów rozpocząć od ich wymiany.

    Nie mam w tej chwili możliwości zrobienia testów
    bez przeszkadzania rodzinie.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 7. Data: 2011-04-27 21:19:26
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 18:58, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > TPSA nic nie mogła zmienić w Twoim telefonie,

    Ale w "swoim" modemie do NeoZdrady to moze nawet po cichu firmware
    podmieniac :-)

    > prawdopodobnie coś się
    > zwaliło, albo ustawiliście jakąś tajemniczą opcję wyłączającą tryb
    > głośnomówiący w pewnych sytuacjach.

    A jak by tak pytajacy podal model telefonu...

    > Podłącz inny telefon i sprawdź.

    Otoz to - pierwsza zasada rozwiazywacz problemow.

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2011-04-28 05:54:15
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Kwi, 23:19, Maseł <m...@p...onet.pl> pisze...

    > Ale w "swoim" modemie do NeoZdrady to moze nawet po cichu firmware
    > podmieniac  :-)

    Jeszcze dużo innych ciekawych rzeczy może dokonać,
    ale firmware telefonu nie ruszy :)

    Ircys

  • 9. Data: 2011-04-28 09:20:02
    Od: a...@p...pl

    no bo ten przycisk dziala, gdy ma prad (w tym przypadku z linii, bo
    bateria juz nie tego).

    To samo sie dotyczy identyfikacji. Do dzialania clip potrzebna jest
    bateria, a bateria zeszla. I dlatego wydaje sie wam, ze wszystkie
    polaczenia sa anonimowe!!!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2011-04-28 10:51:10
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 07:54, Ircys pisze:
    > On 27 Kwi, 23:19, Maseł <m...@p...onet.pl> pisze...

    > Jeszcze dużo innych ciekawych rzeczy może dokonać,
    > ale firmware telefonu nie ruszy :)

    Wszystko zalezy od tego co to za telefon, kto i na jakich warunkach go
    sprzedal.
    Ale przyklad z neostradowym wynalaziem pokazuje, ze jest to w pewnych
    sytuacjach mozliwe...

    Pozdro

    Maseł