    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Odczyt z tensometra (mostek) - czym zrobic wmacniacz + A/C
    Date: Mon, 28 Dec 2009 01:31:32 +0100

    Witam.

    Mam mostek tensometryczny 4 przewodowy (z możliwością pracy 6
    przewodowej). Mostek jest zabudowany w urządzeniu. Na zewnątrz mam
    dostęp do tych 4/6 przewodów.

    Chce uzyskac precyzje odczytu w granicach 8-10 bitów. Odzyty powinny być
    dostepne w granicach kilkunastu na sekundę (mostek jest elementem pętli
    sprzężenia zwrotnego o sporej, ale jednak nie tak dużej bezwładności).
    Odczyt musi być cyfrowy, ponieważ po drodze muszę coś z tymi wynikami
    zrobić co cieżko symulować analogowo.

    Mogę zeszyć wlasny wzmacniacz+A/C, ale ...

    Czy są produkowane gotowce ktore wygladają jak czarna skrzynka: z jednej
    strony wsadzam 4/6 drutow z tensometru, z drugiej wyjmuje dane po SPI/I2C ?

    Założenie brzegowe: klikadziesiąt zł w detalu.

    Jeśli nie ma czegoś tekiego to pytanie 2: czy jest sens robić to
    samodzielnie i jesli jest to na czym? Gdyby ktoś rzucił pomysłem byłbym
    wdzięczny.

    PS. Parametrów mostka (rezystancji) nie znam jeszcze, ale zakładam że to
    kwestia przeskalowania jakiś elementow wzmacniacza do posiadanego mostka.