  • 1. Data: 2013-07-16 23:55:34
    Temat: Oddałem auto (BMW 7 v12) do mechanika
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    I.... poleciałem na 2 tyg do innego kraju.

    Po powrocie i odebraniu nie działa żaden głośnik
    niskotonowy - jakie za tym historie stoją ?

    (i nie są to ustawienia DSP przejrzałem totalnie
    wszystkie opcje menu radia)

  • 2. Data: 2013-07-17 08:37:34
    Temat: Re: Oddałem auto (BMW 7 v12) do mechanika
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-16 23:55, _Michał pisze:
> [...]
    >

    > Po powrocie i odebraniu nie działa żaden głośnik
    > niskotonowy - jakie za tym historie stoją ?
    >
    > (i nie są to ustawienia DSP przejrzałem totalnie

    <joke on>
    mechanik zatrzymał resztę głośników aby wyrównać rachunek ;)
    <joke off>

    p.s.
    skoro nie grają głośniki, to po co podajesz typ silnika?
    Przeciez jedno o drugim nic nie wie :)

  • 3. Data: 2013-07-17 09:21:05
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-07-17 08:37, AL pisze:

> [...]
    > <joke off>
    >
    > p.s.
    > skoro nie grają głośniki, to po co podajesz typ silnika?

    gdyby to był diesel to by miało znaczenie, przecież BMW puszcza z
    głośników dźwięk silnika benzynowego :)

  • 4. Data: 2013-07-17 10:12:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AL,

    Wednesday, July 17, 2013, 8:37:34 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > <joke off>
    > p.s.
    > skoro nie grają głośniki, to po co podajesz typ silnika?

    Żeby się pochwalić?

    > Przeciez jedno o drugim nic nie wie :)

    Ale właściciel wie, jakie ma zabijaste auto. I jak tu żyć bez umc,
    umc, umc - więcej zrozumienia...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-07-17 12:41:35
    Od: tá´Ź

    _Michał wrote:

    > Po powrocie i odebraniu nie działa żaden głośnik niskotonowy - jakie za
    > tym historie stoją ?

    IMHO ktoś ewidentnie tam naszczał!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-07-17 15:02:08
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 17 Jul 2013 10:12:44 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Ale właściciel wie, jakie ma zabijaste auto. I jak tu żyć bez umc,
    > umc, umc - więcej zrozumienia...

    Roman, nie zazdrość! Kupse też takie zamiast lanosa i też
    siebedzieszmogł pochwalić! ;)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 7. Data: 2013-07-17 19:06:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 23:55:34 +0200, _Michał napisał(a):

    > I.... poleciałem na 2 tyg do innego kraju.
    >

    > Po powrocie i odebraniu nie działa żaden głośnik
    > niskotonowy - jakie za tym historie stoją ?

    Przyjedź za dwa tygodnie, jak mi się nie będą podobać głośniki to oddam ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2013-07-19 07:23:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-17 09:21, komar pisze:

    > gdyby to był diesel to by miało znaczenie, przecież BMW puszcza z
    > głośników dźwięk silnika benzynowego :)
    Ale to ten 3 litry R6.