  • Data: 2014-08-28 14:29:21
    Temat: Odp: proszę o rady
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wheeliee" pewnie nie wie, że przywraca grupie nadzieję:

    > Pasją mojego chłopaka są motocykle, niebawem ma osiemnastkę, więc chciałam
    > kupić mu coś związanego z tą pasją. Myślałam o kamerce na kask, czy coś w
    > tym rodzaju, ale nie mam pojęcia jakie są naprawdę dobre. Proszę o jakieś
    > rady, lub inne propozycje. Z góry dziękuję :)
    >
    > --

    Patrzcie i uczcie sie durne ciule z sikacza, że można napisać posta poprawną
    polszczyzną. Nawiasem mówiąc, dziewczyna co myśli o kamerce na kask dla
    swojego chłopaka to prawdziwy skarb. Moja Luba, na spółę z przyszłym teściem
    kupiła mi na osiemnastkę spawarę, młot i 50kg koksu, bo zamarzyła im się
    kuta brama ;-(

    Pozdrawiam Johnny