  • Data: 2015-03-02 15:43:50
    Temat: Odpalenie Honda NSR
    Od: kamila00 <patka1369@_NOSPAM_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ;) Posiadam Honde NSR 125 i niestety mam duży problem z odpaleniem.
    Na początek sprawdziłam dopływ paliwa i jest prawidłowy, świeca ma iskrę,
    filtr powietrza suchutki akumulator w tamtym sezonie kupiony i od
    października trzymałam go w domu. Honda odpaliła mi raz na popych i to
    bardzo krótko bo zaraz zgasła. Teraz jedynie kręci ale się nie odpali. Wie
    ktoś co jeszcze może być przyczyną i co wypadałoby sprawdzić.? Z góry
    dziękuję za pomoc :)