  • 1. Data: 2015-03-02 15:43:50
    Temat: Odpalenie Honda NSR
    Od: kamila00 <patka1369@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam ;) Posiadam Honde NSR 125 i niestety mam duży problem z odpaleniem.
    Na początek sprawdziłam dopływ paliwa i jest prawidłowy, świeca ma iskrę,
    filtr powietrza suchutki akumulator w tamtym sezonie kupiony i od
    października trzymałam go w domu. Honda odpaliła mi raz na popych i to
    bardzo krótko bo zaraz zgasła. Teraz jedynie kręci ale się nie odpali. Wie
    ktoś co jeszcze może być przyczyną i co wypadałoby sprawdzić.? Z góry
    dziękuję za pomoc :)

  • 2. Data: 2015-03-02 18:53:35
    Temat: Re: Odpalenie Honda NSR
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 02.03.2015 o 15:43, kamila00 pisze:
    > Witam ;) Posiadam Honde NSR 125 i niestety mam duży problem z
    > odpaleniem. Na początek sprawdziłam dopływ paliwa i jest prawidłowy,

    dokąd?

> [...]
    > popych i to bardzo krótko bo zaraz zgasła. Teraz jedynie kręci ale się
    > nie odpali. Wie ktoś co jeszcze może być przyczyną i co wypadałoby

    świecę czy jest sucha/wilgotna/zalana

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-03-02 21:32:09
    Od: kamila00 <patka1369@_NOSPAM_vp.pl>

    Swieca jest sucha tez to
    sprawdzałam. Odkrecalam jeszcze swiece podlalam trochę paliwem i to tez
    nic nie dalo.

  • 4. Data: 2015-03-02 22:25:48
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 21:32, kamila00 pisze:
    > Swieca jest sucha tez to sprawdzałam. Odkrecalam jeszcze swiece
    > podlalam trochę paliwem i to tez nic nie dalo.

    Mimo wszystko wstawiłbym nową świecę. Zawsze na sezon zimowy wstawiałem
    stare, walnięte świece i na początku nowego sezonu wkładałem te wyjęte
    przed zimą.

    PS: Świeca przy nieudanej próbie odpalenia silnika powinna być nieco mokra.
    I czy to paliwo nie jest bardziej wodą niż benzyną?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2015-03-03 09:57:56
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 02.03.2015 o 22:25, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    >
    > PS: Świeca przy nieudanej próbie odpalenia silnika powinna być nieco mokra.
    > I czy to paliwo nie jest bardziej wodą niż benzyną?

    ewentualnie jeśli paliwo zostało w gaźniku na zimę to zarosła jakaś
    dysza, zaciał sie zaworek na pływaku czy cos w tym stylu. Świeca powinna
    być wilgotna co najmniej.

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-03-03 10:13:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-03-03 o 09:57, Arni pisze:

    > ewentualnie jeśli paliwo zostało w gaźniku na zimę to zarosła jakaś
    > dysza, zaciał sie zaworek na pływaku czy cos w tym stylu. Świeca powinna
    > być wilgotna co najmniej.

    tak. Gaznik wyjac, wyczyscic, zamontowac, jezdzic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C