  • 1. Data: 2010-09-30 09:55:10
    Temat: Odpowiedzialnosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No prosze, mozna:

    50,Urzednik_zwolniony_za_korki_na_ul__Konstantynowsk
    iej.html

    "Kierownik wydziału odpowiedzialnego za organizację ruchu został
    wczoraj dyscyplinarnie zwolniony z pracy. Powód? Złe oznakowanie
    objazdów i utrudnień związanych z zamknięciem ul. Konstantynowskiej
    "

    Lodzianie - naprawde nieudolny byl, czy podgryzal kierownika
    wyzszego stopnia, czy kolicja rzadzaca sie rozpadla na czas wyborow
    ? :-)

    Ile lat siedzial na urzedzie i kto go mianowal ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-09-30 19:50:44
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    > No prosze, mozna:

    Kurcze, niech osoba, która stoi za tą decyzją wystartuje w wyborach
    samorządowych w Warszawie. Ma mój głos na starcie bez względu na
    przynależność partyjną :-)

  • 3. Data: 2010-09-30 20:36:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 30 Sep 2010 09:55:10 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Lodzianie - naprawde nieudolny byl, czy podgryzal kierownika
    > wyzszego stopnia, czy kolicja rzadzaca sie rozpadla na czas wyborow
    > ? :-)

    Generalnie w obszarze zarządu dróg w Łodzi panowała i panuje
    żenada do potęgi n-tej. Przykład ostatni: jednoczesny remont
    ulicy Pabianickiej i Rzgowskiej czyli wylotówek na
    Pabianice/Łask oraz na Tuszyn/Częstochowę.

    Tylko teraz powstaje pytanie: na ile jest to realna kara za
    grzeszki, a na ile medialne posunięcie przed zbliżającymi się
    wyborami.

    r.
    _____________

  • 4. Data: 2010-09-30 20:37:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 30 Sep 2010 19:50:44 +0200, Sklavin
    <sklawin.w@_gazeta.pl> wrote:

    > Kurcze, niech osoba, która stoi za tą decyzją wystartuje w wyborach
    > samorządowych w Warszawie. Ma mój głos na starcie bez względu na
    > przynależność partyjną :-)

    Chcecie Jońskiego? Chętnie oddam :)

    Póki co facet głównie dużo pohukuje.

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2010-09-30 20:43:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w
    > On Thu, 30 Sep 2010 19:50:44 +0200, Sklavin
    >
    > Chcecie Jońskiego? Chętnie oddam :) Póki co facet głównie dużo
    > pohukuje.

    Ale co - startuje na prezydenta ?

    Bo tak pomijajac kampanie wyborcza .. podejrzewam ze ten urzednik
    sredniego szczebla ze 3 lata piastowal odpowiedzialne stanowisko i
    nikomu to nie przeszkadzalo :-P

    J.

  • 6. Data: 2010-09-30 20:56:13
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 18:36:40 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Tylko teraz powstaje pytanie: na ile jest to realna kara za
    > grzeszki, a na ile medialne posunięcie przed zbliżającymi się
    > wyborami.

    Zgaduję : ktoś wyżej postawiony mieszka w okolicy i ma dość tego
    bałaganu ;-)

    "Nieskończoność i wieczność stanowią największą i jedyną pewność. Sören
    Kierkegaard"

  • 7. Data: 2010-09-30 22:17:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 30 Sep 2010 20:43:45 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale co - startuje na prezydenta ?

    Taaa...

    > Bo tak pomijajac kampanie wyborcza .. podejrzewam ze ten urzednik
    > sredniego szczebla ze 3 lata piastowal odpowiedzialne stanowisko i
    > nikomu to nie przeszkadzalo :-P

    U nas było trochę inaczej: po ponad siedmiu latach rządów
    Kropiwnickiego odwołano go w referendum (tak na pół roku przed
    wyborami). Między innymi maczał w tym palce Joński. Oczywiście
    był to wielki sukces, ale jak mam być szczery, to nie mogę
    dostrzec różnicy.

    r.
    _____________

  • 8. Data: 2010-09-30 22:31:57
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 30 Wrz, 22:17, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:
> [...]
    > --
    > __Jest różnica i to wielka. Pan Sadzyński p.o. prezydenta Łodzi nie podróżuje kilka
    razy w miesiącu po całym świecie za kasę podatników. Pan Joński również. Wracając do
    remontu ul. Konstantynowskiej to ślimaczy się on od ładnych kilku miesięcy i końca
    nie widać. Jeżeli idzie o ulice Pabianicką i Rzgowską to "wpadła" kasa z UE którą
    trzeba wykorzystać do końca roku a niektórym zapewne wiadomo że asfaltobetony nie
    można układać w temp. ujemnych jeżeli mnie pamięć nie myli to -5 stopni. Gdyby kasa
    przepadła to suchej nitki nikt by nie zostawił na decydentach słusznie
    zresztą.Odnoszę wrażenie że wszyscy chcieliby jeździć po pięknych drogach tylko NIKT
    nie chce zrozumieć że podczas remontu drogi są utrudnienia.
    ___________

  • 9. Data: 2010-09-30 22:34:16
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > żenada do potęgi n-tej. Przykład ostatni: jednoczesny remont
    > ulicy Pabianickiej i Rzgowskiej czyli wylotówek na
    > Pabianice/Łask oraz na Tuszyn/Częstochowę.
    No fakt.
    Jechałem Pabianicką w zeszłym tygodniu - tragedia.
    Z powrotem jechałem następnego dnia od Częstochowy i nie widziałem remontów
    od strony Tuszyna,
    ale za to ten wschodni objazd na Warszawę był okropny.
    Znów korek.
    Faktycznie u Was w Łodzi to już tak samo jak wszędzie :-)
    S.

  • 10. Data: 2010-09-30 22:47:33
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 13:31:57 -0700 (PDT), tadek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Pan Sadzyński p.o. prezydenta Łodzi nie podróżuje kilka razy w
    > miesiącu po całym świecie za kasę podatników. Pan Joński również.

    Jakby Ci to ... podejrzewam, że koszty przeprowadzenia referendum były
    wyższe niż koszty ewentualnych podróży Kropy przez pozostające mu 6 m-cy.

    > Wracając do remontu ul. Konstantynowskiej to ślimaczy się on od ładnych
    > kilku miesięcy i końca nie widać.

    Jakbyś nie zauważył, to do tej pory remontowany był odcinek Konstantynowa,
    do którego miasto Łódź nie ma nic :)

    >Jeżeli idzie o ulice Pabianicką i Rzgowską to "wpadła" kasa z UE

    Nagle wpadła ? W poniedziałek dostali telefon, a we wtorek rozpoczęli
    wykopki ? Czy jednak wiedzieli trochę wcześniej ? Kwestia planowania i
    koordynacji nigdy nie była mocną stroną łódzkiego zarządu dróg. Choćby cały
    syf przy tramwaju regionalnym i szumne zapowiedzi koordynacji działań -
    wyszło im co najwyżej średnio.

    "Niejedna gwiazda zgasła, kiedy zmieniono hasła. Czernik Cyprian"