  • 1. Data: 2010-09-30 01:12:48
    Temat: Jakie opony?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Ujezdzam ostatnio samochod z oponami w szalonym rozmiarze 175/70R13 :)
    Musze kupic zimowki, zawsze jezdzilem na drozszych oponach, do tego auta
    tez chce takie kupic, jako, ze roznica miedzy najtanszymi barumami czy
    debicami a oponami typu Goodyear wynosi okolo 50zl. Jazda glownie
    miasto, ale musze podjezdzac pod dom ktory jest oddalony od asfaltu o
    okolo 50m.
    Patrze i mam np. takie opony: Dunlop WinterResponse - jezdzilem na nich
    w wiekszym rozmiarze, generalnie srednie. Goodyear Ultragrip 7+, mocno
    zachwalane, rzeczywiscie takie dobre? Moim idealem zimowek byly Conti
    TS810, doskonale na sniegu, wodzie i suchym, niestety w tym rozmiarze
    jest tylko model TS780 - czego mozna sie po nich spodziewac? CO jeszcze
    mozecie polecic? Yokohamy nie chce, mialem kiedys i zimowki robia
    kiepskie. Nokia? Bridgestone?

  • 2. Data: 2010-09-30 21:41:47
    Temat: Re: Jakie opony?
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl>

    > Ujezdzam ostatnio samochod z oponami w szalonym rozmiarze 175/70R13 :)
    Po rozmiarze opon sądząc jest to jakaś mała popierdółka o mocy do 60-70KM, jeśli
    tak to wystarczająco dobre będą i Barum i Dębica ze wskazaniem na Frigo2. A
    ponieważ jak sądzę wolisz przepłacać na coś bardziej markowego, to szukaj takich
    z jak najgłębszym i nacinanym bieżnikiem to ze względu na podjazd polną drogą
    pewnie nieodśnieżaną. Nokiany są bardzo dobre, szczególnie te robione w
    Indonezji. Ja jednak zostawiłbym sobie te 200zł na 3 butelki Takaja Aszu.

  • 3. Data: 2010-09-30 22:45:33
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-09-30 21:41, Krasnal z Krakowa pisze:
> [...]
    > pewnie nieodśnieżaną. Nokiany są bardzo dobre, szczególnie te robione w
    > Indonezji. Ja jednak zostawiłbym sobie te 200zł na 3 butelki Takaja Aszu.

    Nie rozumiem co ma moc auta do tego, ze np. chce miec opony ktore dobrze
    hamuja na mokrym i sniegu? Mialem kiedys w Felicji pickup Barumy i sa
    kiepskie, ich jedyna zaleta byla mala scieralnosc a na tym mi akurat nie
    zalezy.
    PS. Za 200zl nie kupisz 3 butelek DOBREGO Aszu.

  • 4. Data: 2010-10-01 00:12:46
    Od: "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > hamuja na mokrym i sniegu? Mialem kiedys w Felicji pickup Barumy i sa
    > kiepskie, ich jedyna zaleta byla mala scieralnosc a na tym mi akurat nie

    Gdybym był złośliwy polecałbym ContiWinterContakt TS780. W tym rozmiarze masz
    Made in Romania. Jedne z najgorszych z możliwych do kupienia. Bez porównania
    gorsze niż Dębica. Ja na zimę zakładam Firestone WINTERHAWK 2 i uważam je za
    bardzo dobre.

    > PS. Za 200zl nie kupisz 3 butelek DOBREGO Aszu.
    Spokojnie, WYSTARCZY WIEDZIEĆ gdzie i jakie.

  • 5. Data: 2010-10-01 01:26:54
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > gorsze niż Dębica. Ja na zimę zakładam Firestone WINTERHAWK 2 i uważam je za

    Ale czemu gorsze? Bo zrobione w Rumunii?

    > Spokojnie, WYSTARCZY WIEDZIEĆ gdzie i jakie.

    Akurat moj znajomy zajmuje sie sprowadzaniem tylko i wylacznie win
    wegierskich, prosto z winnic i mimo, ze nie przepadam za Tokajem to wiem
    co pisze. No, ale to juz OT

  • 6. Data: 2010-10-01 21:08:17
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2010-09-30 01:12, Grzegorz Prędki pisze:

    > CO jeszcze
    > mozecie polecic? Yokohamy nie chce, mialem kiedys i zimowki robia
    > kiepskie. Nokia? Bridgestone?

    Też ze skandynawii, tylko że Nokian :) np. Nokian W+

    A z droższych: Pirelli SnowControl (sam jeżdżę na SottoZero w rozmiarze
    195/55R15).

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS electronic music lover /

  • 7. Data: 2010-10-02 13:25:30
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Poldek takie miał :-))

    -----

  • 8. Data: 2010-10-02 13:27:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Michelin jeszcze jest.

    -----

  • 9. Data: 2010-10-03 22:09:15
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Patrze i mam np. takie opony: Dunlop WinterResponse - jezdzilem na nich w
    > wiekszym rozmiarze, generalnie srednie [...]

    Ja ostatnie od 2 sezonow jezdze zima na Dunlop Winter Sport 3D (tyle, ze
    sporo wieksze). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - ciche (chichsze niz
    letnie - Bridgestone Potenza), dobrze trzymaja w "normalnych" warunkach i sa
    naprawde skuteczne na śniegu (a mieszkam w gorach). Te co mam wystarcza na
    jeszcze co najmniej najblizszy sezon - ale jak sie skoncza, a beda jeszcze
    produkowane to na pewno kupie takie same.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl