  • 1. Data: 2013-04-09 13:58:48
    Temat: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Jest taki przypadek:

    Córka będąca zatrudniona na umowę-zlecenie poruszając się samochodem
    służbowym uszkodziła w nim zderzak. Firma za zamiar obciążyć ją kwotą 250,00
    potrącając z wynagrodzenia..... czy takie postępowanie jest prawidłowe? Czy
    szkoda nie powinna być pokryta ubezpieczeniem? A jeśli tak jak wygląda
    sytuacja gdy ubezpieczenie jest tylko OC?

  • 2. Data: 2013-04-09 14:05:03
    Temat: Re: Odpowiedzialno?c finansowa pracownika za szkod? parkingow?.....
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-09, Jarek S. <p...@g...pl> wrote:
    > Jest taki przypadek:
    >
    > Córka bed?ca zatrudniona na umowe-zlecenie poruszaj?c sie samochodem
    > s?u?bowym uszkodzi?a w nim zderzak. Firma za zamiar obci??yae j? kwot? 250,00
    > potr?caj?c z wynagrodzenia..... czy takie postepowanie jest prawid?owe? Czy
    > szkoda nie powinna byae pokryta ubezpieczeniem? A je?li tak jak wygl?da
    > sytuacja gdy ubezpieczenie jest tylko OC?

    No to juz tylko zalezy jak sie z nimi dogada. Jak jest OC to nie ma umowy
    o ubezpieczeniu, no chyba ze uszkodzila by komus zderzak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-04-09 14:24:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 13:58:48 +0200 osobnik zwany Jarek S.
    napisał:

> [...]
    > prawid?owe? Czy szkoda nie powinna byae pokryta ubezpieczeniem? A je?li
    > tak jak wygl?da sytuacja gdy ubezpieczenie jest tylko OC?

    przeczytać regulamin uzytkowania samochodu służbowego.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-04-09 14:38:07
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-04-09 14:24, masti pisze:

    > przeczytać regulamin uzytkowania samochodu służbowego.

    jak przeczytałeś, to odpowiedz, a nie zużywaj niepotrzebnie tlenu.
    po kiego takie durne odpowiedzi.

  • 5. Data: 2013-04-09 14:40:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 14:38:07 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > jak przeczytałeś, to odpowiedz, a nie zużywaj niepotrzebnie tlenu. po
    > kiego takie durne odpowiedzi.

    a Ty co? wróżka?
    To odpowiedz mądralo co rzeczona kierowczyni podpisała w swojej firmie
    przed odbiorem samochodu.

  • 6. Data: 2013-04-09 14:43:22
    Od: PJ <p...@g...com>

    // jak przeczytałeś, to odpowiedz, a nie zużywaj niepotrzebnie tlenu.
    po kiego takie durne odpowiedzi.

    relaks. rzeczony regulamin moze nie istniec ew. moze jej nie
    obowiazywac "będąca zatrudniona na umowę-zlecenie" prawdopodobnie
    chodzi o przypadek ogolny kiedy zleceniodawca pokryje szkode z AC i
    chce zrekompensowac sobie szkode ...

    P.

  • 7. Data: 2013-04-09 14:49:18
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-04-09 14:40, masti pisze:

    > a Ty co? wróżka?
    > To odpowiedz mądralo co rzeczona kierowczyni podpisała w swojej firmie
    > przed odbiorem samochodu.

    a co się podpisuje przed odbiorem?
    testament?

  • 8. Data: 2013-04-09 14:52:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 14:49:18 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > a co się podpisuje przed odbiorem?
    > testament?

    jak się chcesz douczyć to wróć do szkoły. Bo na razie to tylko pianę
    bijesz.

  • 9. Data: 2013-04-09 15:11:06
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-04-09 14:52, masti pisze:

    > jak się chcesz douczyć to wróć do szkoły. Bo na razie to tylko pianę
    > bijesz.

    pierdolisz?
    nic nie napisałeś jeszcze na temat.
    chyba, że ta piana, ale to NTG :-)

  • 10. Data: 2013-04-09 15:12:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 15:11:06 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > pierdolisz?
    > nic nie napisałeś jeszcze na temat.
    > chyba, że ta piana, ale to NTG :-)

    nie ma to jak Twoje bardzo merytoryczne wypowiedzi. EOT.