  • Data: 2011-05-11 09:40:17
    Temat: Odszkodowanie
    Od: "Darek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pisałem kiedyś że miałem kolizję - dostałem w d..
    Dostałem kosztorys z TU
    Biorę kasę.
    I teraz mam pytanie czy jeżeli coś jeszcze wyjdzie dodatkowo podczas naprawy
    to czy mogę sie starać o dodatkowe środki.
    mają fakturę na to czy dostanę zwrot.
    Chodzi o to że w kostorysie nie zostały uwzglednione pewne pozycję -
    samochód ściaga, pojawiły się szpary w osłonie tapicerskiej dochu
    odsuwalneho
    CZy poprostu oddać do warsztatu i niech oni się martwią.
    DArek