    From: "Darek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Odszkodowanie
    Date: Wed, 11 May 2011 09:40:17 +0200

    Witam
    Pisałem kiedyś że miałem kolizję - dostałem w d..
    Dostałem kosztorys z TU
    Biorę kasę.
    I teraz mam pytanie czy jeżeli coś jeszcze wyjdzie dodatkowo podczas naprawy
    to czy mogę sie starać o dodatkowe środki.
    mają fakturę na to czy dostanę zwrot.
    Chodzi o to że w kostorysie nie zostały uwzglednione pewne pozycję -
    samochód ściaga, pojawiły się szpary w osłonie tapicerskiej dochu
    odsuwalneho
    CZy poprostu oddać do warsztatu i niech oni się martwią.
    DArek