  • 1. Data: 2013-08-02 13:25:58
    Temat: "Ogarnięty" mechanik w Lublinie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Podpowiedzcie proszę, do kogo warto podjechać - ogarniętego i uczciwego,
    znającego się na rzeczy. Chodzi o oględziny przed zakupem BMW - lista
    rzeczy do wymiany, sprawdzenie bezwypadkowości itd. Ew. czy warto szukać
    ASO w tamtej okolicy, bo ja mam bardzo złą opinię o wszystkich ASO (z
    jednym wyjątkiem) a byłem w paru (raczej w parunastu) ;-)
    Z góry dzięki.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2013-08-02 15:42:10
    Temat: Re: "Ogarnięty" mechanik w Lublinie
    Od: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Podpowiedzcie proszę, do kogo warto podjechać - ogarniętego i uczciwego,
    > znającego się na rzeczy. Chodzi o oględziny przed zakupem BMW - lista

    jest gość w abramowicach co się zna na BMW - o ile się nie mylę abramowicka
    151..
    pozdr.
    s.

  • 3. Data: 2013-08-03 10:58:12
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 13:25:58 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:

    > bo ja mam bardzo złą opinię o wszystkich ASO (z

    Najlepszym dowodem, że ASO są do dupy jest fakt, że jak się słyszy co rano przez 5
    minut niemogącego zastartować, jak się widzi "wysiadające" w czasie letniego korka,
    jak jadąc prosto zostawia ślady czterech kół, jak w bagażniku jeżdżą klucze,
    śrubokręt, taśmy klejąca i linka holownicza, to wiadomo, że regularnie serwisowane w
    ASO a nie u pana Heńka.

  • 4. Data: 2013-08-03 13:18:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-03 10:58, Użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    śrubokręt, taśmy klejąca i linka holownicza, to wiadomo, że regularnie serwisowane w

    Dowodem na dupowatość ASO jest wciskanie najdroższych części i liczenie
    najdrożej za roboczogodzinę.
    Śmieszność mających inne zdanie a nie potrafiących używać znaków końca
    linii też nie poprawia opinii o ASO jej pracownikach i zwolennikach.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-08-03 18:23:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dowodem na dupowatość ASO jest wciskanie najdroższych części i liczenie
    > najdrożej za roboczogodzinę.

    Ale nie wiem co Cię dziwi, bo to że ASO koszty własne ma najwyższe, chyba
    nie pozostawia złudzeń?
    Pensja mechaników to pewnie ich niewielka część.

  • 6. Data: 2013-08-03 20:23:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-03 18:23, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Ale nie wiem co Cię dziwi, bo to że ASO koszty własne ma najwyższe,
    > chyba nie pozostawia złudzeń?
    > Pensja mechaników to pewnie ich niewielka część.

    Złudzeń nie, ale realnego powodu aby tak było też nie widzę.
    Nie tylko ja zresztą.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-08-04 00:12:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 03 Aug 2013 13:18:56 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    ASO a nie u pana Heńka.

    > Dowodem na dupowatość ASO jest wciskanie najdroższych części i liczenie

    ASO bazuje na klientach likwidujących szkody z OC sprawcy, dla których cena
    nie gra roli, a nawet często im drożej tym lepiej.
    To i ceny z kosmosu :)

  • 8. Data: 2013-08-04 00:55:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-04 00:12, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    ASO a nie u pana Heńka.

    > ASO bazuje na klientach likwidujących szkody z OC sprawcy, dla których cena

    Raczej bazuje na obowiązkowych przeglądach gwarancyjnych.

    > nie gra roli, a nawet często im drożej tym lepiej.

    Cena wbrew pozorom gra rolę, tylko niestety ludzie z malutkimi rozumkami
    tego nie dostrzegają. A potem ją płacą w wyższej stawce ubezpieczeniowej.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-08-04 01:03:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 04 Aug 2013 00:55:05 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Cena wbrew pozorom gra rolę, tylko niestety ludzie z malutkimi rozumkami
    > tego nie dostrzegają. A potem ją płacą w wyższej stawce
    > ubezpieczeniowej.

    najwyższe stawki są przy naprawach ezgotwkowych gdzie klientem jest TU a
    właściciel pojazdu nie ma nic do gadania

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2013-08-04 08:49:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Złudzeń nie, ale realnego powodu aby tak było też nie widzę.

    Wiesz co to są koszty własne?
    Z odpowiedzi wynika, że nie bardzo....