  • 1. Data: 2013-08-02 15:35:41
    Temat: S3/DK3 w okolicach Gorzowa
    Od: Rob <s...@g...com>

    Witam grupowiczów po dłuższej przerwie :-)
    Za tydzień będe potrzebować szybko przemknąć z południa na północ wzdłuż DK3/S3.
    Ludzie radzą omijać DK3 przez Deszczno - sugerują objazd DK24 i DK22 ze Skwierzyny do
    Gorzowa.
    Patrzę na mapę i nie wiem czy niegłupim pomysłem byłoby ominięcie również samej
    Skwierzyny, mianowice w Międzyrzeczu odbiłbym na Templewo i drogami lokalnymi przez
    Lubniewice do DK22. Ale moja nawigacja za nic nie chce poprowadzić tą drogą - jak
    przez Templewo i Lubniewice, to koniecznie chce mnie przewieść naokoło przez
    Trzemeszno, ale to jest dalej o kilkalaście km i trochę traci na aktrakcyjności taki
    objazd.
    Pytanie - czy ta droga z Templewa do Lebniewic istnieje na prawdę, w miarę
    przejezdna? Jeździ ktoś takim "skrótem" od Międzyrzecza do Gorzowa i może go polecić?
    Ewentualnie, alternatywnie, na mapie widzę jeszcze jedną możliwość - od Swiebodzina
    od razu na Lubrzę, później Templewo i dalej jak wyżej. Może tak będzie jeszcze
    lepiej?
    Zależy mi na ominęciu korków, bo czeka mnie kilka godzin jazdy z dwoma maluchami,
    które nie lubią stać w korkach...
    Będę wdzięczny za podpowiedzi.

    Pozdrawiam
    RK

  • 2. Data: 2013-08-03 22:27:43
    Temat: Re: S3/DK3 w okolicach Gorzowa
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Witaj !!

    Aktualnie przejazd przez S3 w Gorzowie jest utrudniony, bo zamknięta jest
    jej cześć (około 1,5km) i wytyczony jest objazd przez miasto. Lepiej to
    ominąć proponowaną trasą alternatywną DK24 ze Skwierzyny i potem DK22 do
    Gorzowa. Nawierzchnia jest dobra i w godzinach szczytu będzie szybciej.

    Omijać Skwierzyny przez Templewo i Lubniewice nie polecam. Po pierwsze, aby
    wjechać w Międzyrzeczu na DW137, to trzeba zjechać do miasta - tam część
    DW137 w centrum jest rozkopana i są
    objazdy. Nawigacja proponuje Ci przejazd przez Trzemeszno i Wędrzyn, bo tak
    prowadzą drogi wojewódzkie. Nie wiem jak wygląda droga z Templewa na
    Lubniewic - ale całkiem możliwe, że miejscami może być bruk i jakość drogi
    nie będzie powalać.

    Polecam "w szczycie" objazd Skwierzyny. Jadąc od Międzyrzecza skręcasz kilka
    km przed Skwierzyną na Popowo i dalej na Zemsko i z powrotem za Skwierzyną
    wyjeżdzasz na DK3. Omijasz całą Skwierzynę, która potrafi na rondzie się
    nieźle korkować. Najlepiej wypytać na B. zawczasu.. Najgorzej jest od
    Gorzowa, kiedyś stałem 1,5 godziny w korku od Trzebiszewa. Międzyrzecza nie
    ma sensu objeżdżać. Korki zaczynają się tak naprawdę dopiero na odcinku
    Skwierzyna - Gorzów (z racji jego dużego obciążenia - ruch z Poznania i
    Zielonej Góry w kierunku Szczecina). Już za rok powinna być gotowa S3 na tym
    odcinku i problemy wreszcie się skończą.

    Odcinek Skwierzyna - Gorzów fajnie można objechać jeszcze przez Murzynowo -
    Santok - Wawrów. Zwłaszcza jak jedziesz dalej DK22 w kierunku Wałcza. Dobre
    drogi, bez korków.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2013-08-03 23:54:09
    Od: Rob <s...@g...com>

> [...]
    DK3. Omijasz całą Skwierzynę, która potrafi na rondzie się nieźle korkować. [...]

    Bardzo cenna uwaga - dziękuję, tak zrobię.
    Tylko jeszcze chciałem się upewnić - widze, że tuż przed powrotem na DK3, ten objazd
    przecina budowę S3 Miedzyrzecz-Gorzów. Da się aktualnie tamtędy przejechać?
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    RK

  • 4. Data: 2013-08-04 00:00:26
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Rob" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Na 100% nie powiem, bo jeszcze nie miałem okazji korzystać z tego objazdu;
    ale raczej nie powinno być problemu

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2013-08-05 00:11:56
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2013-08-02 15:35, Rob pisze:
> [...]
    lepiej?
    > Zależy mi na ominęciu korków, bo czeka mnie kilka godzin jazdy z dwoma maluchami,

    A wg mnie warto odbić na Templewo, dalej Nowa Wieś, Osiecko, Lubniewice,
    DK 22. Całkiem spoko asfalt jest na tych lokalkach oraz mały ruch
    jechałem tamtędy 2 tygodnie temu. Tylko DW 137 może być miejscami złej
    jakości. Na 3-jce trafi ci się zawalidroga, sznur samochodów i turlasz
    się 70km/h, poza tym odcinek Skwierzyna - DK 22 jest marnej jakości i
    trzeba jechać środkiem.
    Drogi na Lubrzę (przez Ługów) i dalej na Pieski nie polecam, dziur w
    asfalcie może nie ma, ale sporo wybojów co powoduje dyskomfort i
    konieczność redukcji prędkości jeśli nie zna się drogi i nie wie gdzie
    przyhamować.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-08-05 13:27:57
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 02.08.2013 15:35, Rob wrote:
    > Witam grupowiczów po dłuższej przerwie :-)
    > Za tydzień będe potrzebować szybko przemknąć z południa na północ wzdłuż DK3/S3.

    Jadac od gorzowa jedziesz na Bolemin, Lubniewice, Wedrzyn, Miedzyrzecz
    lub jesli chcesz to do Kalawy przez Wysoka.
    Jezdze tamtendy co tydzien i sie sprawdza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2013-08-07 17:18:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Aug 2013 06:35:41 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Rob <s...@g...com>
    napisał(-a):

> [...]
    > Ludzie radzą omijać DK3 przez Deszczno - sugerują objazd DK24 i DK22 ze Skwierzyny

    Bardzo dobrze radzą. Jeżeli jedziesz przez Skwierzynę, to właśnie tak.

> [...]
    przejezdna? Jeździ ktoś takim "skrótem" od Międzyrzecza do Gorzowa i może go polecić?

    Ja tam raz omijałem Skwierzynę. Ale nie w Międzyrzeczu (bo trzeba było przez
    miasto), tylko w Nietoperku. Droga świetna, oprócz 2km odcinka chyba
    Kęszyca-Nietoperek, bruk-dramat.

    > Ewentualnie, alternatywnie, na mapie widzę jeszcze jedną możliwość - od Swiebodzina
    od razu na Lubrzę, później Templewo i dalej jak wyżej. Może tak będzie jeszcze
    lepiej?

    Też tak raz jechałem. Trochę słabsza droga, mniej płynna.

    > Zależy mi na ominęciu korków, bo czeka mnie kilka godzin jazdy z dwoma maluchami,
    które nie lubią stać w korkach...

    Tak jak ci napisano -- przez Skwierzyną na Popowo/Zemsko. Ja skracałem już w
    samej Skwierzynie przez "tereny zamieszkania".