  • 1. Data: 2002-04-02 12:49:41
    Temat: Ogolnopolski nr dostepowy 020xxxx - koszty w TPSA?
    Od: "MariuszK" <m...@w...pl>

    Witam,

    Jak wyglada kwestia ustawienia przez TPSA odpowiednich przekierowan na taki nr
    (020...) z calej Polski.
    1. Czy to cos kosztuje jednorazowo (ustawienie dla 1 strefy numeracyjnej nic nie
    kosztowalo)?
    2. Jak wyglada sprawa rozliczen polaczen miedzystrefowych - urzadzenia dostepowe
    bylyby zlokalizowane w innej strefie numeracyjnej wiec bylyby to polaczenia
    miedzystrefowe. Klient wykonujac polaczenie miedzystrefowe placi jak za polaczenie
    do sieci informatycznych, kto pokrywa reszte - provider czy TPSA?

    Wiem ze te pytania powinienem skierowac do Tepsy ale dokladnie nie wiedza i trzeba
    najpierw zlozyc zapytanie itd. a pewnie ktos ma ten temat za soba.

    Pozdrawiam,
    Mariusz Kowalewski

  • 2. Data: 2002-04-03 07:41:30
    Od: Robert Bylinowicz <b...@a...net.pl>

    On Tue, 2 Apr 2002 12:49:41 +0000 (UTC), "MariuszK"
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >wiec bylyby to polaczenia miedzystrefowe. Klient wykonujac polaczenie
    >miedzystrefowe placi jak za polaczenie do sieci informatycznych,

    To właśnie klient płaci za połączenie międzymiastowe.

    > Wiem ze te pytania powinienem skierowac do Tepsy ale dokladnie
    >nie wiedza i trzeba najpierw zlozyc zapytanie itd. a pewnie
    >ktos ma ten temat za soba.

    A nie lepiej było zadać to pytanie na pl.misc.telefonia?

    PS. Ustaw sobie poprawnie łamanie linii.

  • 3. Data: 2002-04-03 22:43:06
    Od: "Krystian Stypula" <k...@h...pl>

    Hej,
    > Jak wyglada kwestia ustawienia przez TPSA odpowiednich przekierowan na
    taki nr (020...) z calej Polski.
    > 1. Czy to cos kosztuje jednorazowo (ustawienie dla 1 strefy numeracyjnej
    nic nie kosztowalo)?

    Nie ma kosztow, jest kwestia nadania sprawie odpowiedniego biegu formalnego
    (pisemko do Dzialu Zarzadzania Siecia).

> [...]
    jak za polaczenie do sieci informatycznych, kto pokrywa reszte - provider

    Klient. Jezeli urzadzenie jest zlokalizowane w danej strefie numeracyjnej
    jest to taryfikowane jako polaczenie lokalne (ew. tzw. taryfa internetowa).
    Poza ta strefa - rozmowa zamiejscowa.
    Prefiks 020 niekoniecznie musi oznaczac, ze rozmowa jest lokalna.

    Pozdrawiam
    Krystian Stypula