  • 1. Data: 2002-03-31 19:52:37
    Temat: wlaśnie dostalem - przekret czy szara rzeczywistosc???
    Od: <s...@i...pl>

    co to jest?
    pozdr
    SinC

  • 2. Data: 2002-04-01 23:14:40
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <a8733c$g39$1@news.tpi.pl>, s...@i...pl napisał(a):
    > co to jest?

    Szara rzeczywistość :(

    No cóż.. pędzę klepać w takim razie dodatek do one.pl :)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2002-04-01 23:15:00
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    s...@i...pl wrote in <a8733c$g39$1@news.tpi.pl>:

    >co to jest?
    >pozdr
    >SinC

    /ciach.../
    To jest niepowazne zachowanie firmy, ktora cytujesz. Czy nie dostales potem
    tego (wybacz mi znieksztalcone polskie znaki) :

    "Nadawca: t...@t...pl
    Temat: Zmiana zasad funkcjonowania przekierowa? w.pl i z.pl - Prima Aprilis

    Szanowni Pa?stwo

    Mamy nadziej?, ?e podobnie jak my lubi? Pa?stwo dowcipy.
    Nasz serwer równie? postanowi? zrobi? nam psikusa wysy?aj?c przedwcze?nie
    informacj? Prima Aprilisow? dotycz?c? wprowadzenia zmian w naszej ofercie.
    Zapewniamy, ?e je?eli w przysz?o?ci podejmiemy decyzj? o zmianie oferty,
    poinformujemy Pa?stwa o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Tymczasem ?yczymy spokojnych, zdrowych i udanych ?wi?t Wielkanocnych, a w
    szczególno?ci du?ej kreatywno?ci w wymy?laniu ?artów Prima Aprilisowych.

    Z powa?aniem,
    Zespó? TDC Fabryka"

  • 4. Data: 2002-04-01 23:15:19
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > co to jest?
    > pozdr
    > SinC

    A tego nie dostales ?

    "Szanowni Państwo

    Mamy nadzieję, że podobnie jak my lubią Państwo dowcipy.
    Nasz serwer również postanowił zrobić nam psikusa wysyłając
    przedwcześnie
    informację Prima Aprilisową dotyczącą wprowadzenia zmian w naszej
    ofercie.
    Zapewniamy, że jeżeli w przyszłości podejmiemy decyzję o zmianie oferty,
    poinformujemy Państwa o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Tymczasem życzymy spokojnych, zdrowych i udanych Świąt Wielkanocnych, a
    szczególności dużej kreatywności w wymyślaniu żartów Prima Aprilisowych.

    Z poważaniem,
    Zespół TDC Fabryka"

    Albo im poszlo w piety albo ktos dal d*** :)

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]

  • 5. Data: 2002-04-01 23:15:38
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    s...@i...pl wrote:
    > co to jest?
    [...]
    > Zesp=F3=B3 TDCFabryka, operator domen w.pl i z.pl

    Pewnie ordynarna próba wyłudzenia. Na to są paragrafy.

    Ponc

  • 6. Data: 2002-04-01 23:16:27
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości news:a8733c$g39$1@news.tpi.pl...
    > co to jest?

    Heh ... to jeszcze nic ... Od 10 kwietnia zostaje wprowadzona
    opłata abonamentowa za korzystanie z polskiej części ircnetu :-/

    Wszystko kosztuje na tym świecie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    mailto:b...@i...pl

  • 7. Data: 2002-04-01 23:16:37
    Od: <s...@i...pl>

    > co to jest?
    > pozdr
    > SinC

    I już wiem.
    To tylko kłamliwy spam wart jedynie zignorowania.
    pozdr
    SinC

  • 8. Data: 2002-04-01 23:17:01
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@a...fdns.net>

    Więc Sun, 31 Mar 2002 19:52:37 +0000 (UTC),
    <s...@i...pl> <s...@i...pl> pisze:

    > Informujemy, =BFe od dn.10 kwietnia 2002 r. zostaje wprowadzona op=B3ata ro=
    > czna
    > w wysoko=B6ci 100 z=B3. za przekierowanie subdomeny w.pl i z.pl na dowolny
    > adres internetowy oraz utrzymanie konta pocztowego w wybranej domenie
    > na naszym serwerze.

    Komputer *im* zrobił Prima Aprilis i wysłał primaaprilisowy kawał dwa
    dni za wcześnie. Już rozsyłali nawet informacje o tym :)

    --
    BloodMan <b...@a...fdns.net>

  • 9. Data: 2002-04-01 23:17:32
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    <s...@i...pl> napisał(a) w wiadomości news:a8733c$g39$1@news.tpi.pl...
    > co to jest?
    Powinieneś dostać również drugą wiadomość wysłaną następnego dnia, oto
    treść:

[...]

    Tymczasem życzymy spokojnych, zdrowych i udanych Świąt Wielkanocnych, a w

    Mark
    t...@p...fm
    t...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-04-01 23:17:41
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Chyba oszaleli :) to jest dwa razy drozej niz domena .com .net .org :)

    Pozdrawiam
    -----
    Xon