  • 1. Data: 2014-12-11 16:01:21
    Temat: Okolice 15k, niewielkie do miasta
    Od: rzymo <r...@g...com>

    Witajcie.

    Potrzebuję małe wozidło - głównie miejskie. Jak będzie trasa to rzaaadko i to
    100-110km max w jedną stronę.
    Auto ma być 3-drzwiowe, nie mam obiekcji do żadnej marki, interesuje mnie silnik
    benzynowy, gazu nie będzie.

    Na oku mam dosyć zadbanego Citroena C2 1.4i (2007, klima, elektryka) - podrzućcie
    jakieś kontrpropozycje. Tak żeby móc się przejechać, porównać i być może wybrać coś
    innego. Sam nie wiem... Grande Punto 1.4 8/16v? Corsa D 1.2/80KM? Litrowy Yaris?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2014-12-11 16:07:06
    Temat: Re: Okolice 15k, niewielkie do miasta
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Dec 2014 07:01:21 -0800 (PST), rzymo napisał(a):

> [...]
    innego. Sam nie wiem... Grande Punto 1.4 8/16v? Corsa D 1.2/80KM? Litrowy Yaris?

    Punto i Corsa prowadza sie moim zdaniem lepiej niz Yaris. Corsy sa raczej
    oszczedne, a 8-zaworowka w punciaku ladnie sie zbiera.

    Mozesz ewentalnie popatrzec tez na Dacie Sandero.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2014-12-21 16:47:23
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-12-11 15:01, rzymo <r...@g...com> wrote:
> [...]
    innego. Sam nie wiem... Grande Punto 1.4 8/16v? Corsa D 1.2/80KM? Litrowy Yaris?

    Twingo? Mają jak na swój rozmiar bardzo wygodne wnętrza, chociaż ceny
    używanych są dość wysokie.

  • 4. Data: 2014-12-22 14:45:31
    Od: Marrcino <...@...n>

    W dniu 2014-12-11 o 16:01, rzymo pisze:
> [...]
    innego. Sam nie wiem... Grande Punto 1.4 8/16v? Corsa D 1.2/80KM? Litrowy Yaris?

    Będę może niepopularny ale polecam Hujdaja i20, można dostać w tej cenie
    rocznik 2009, sam mam od nowości i nic sie nie dzieje, a jeździ się
    naprawdę fajnie.

  • 5. Data: 2014-12-27 18:54:17
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 14:45:34 UTC+1 użytkownik Marrcino napisał:

> [...]
    > >
    > Będę może niepopularny ale polecam Hujdaja i20, można dostać w tej cenie
    > rocznik 2009, sam mam od nowości i nic sie nie dzieje, a jeździ się

    Hyundaia też obejrzałem. Jednak kupiłem C2 - 1.4 benzyna, wersja VTR z dużo lepiej
    trzymającymi "na boki" fotelami + dodatki (np. tempomat - nie wiem po co do takiego
    auta, ale jest), automatyczna klima, antynapad, całkiem ładne alu 15". Samochód
    całkiem nieźle trzyma się w zakrętach ;)
    Wystarczyło na zakup, zatankowanie do pełna, komplet wielosezonówek (Nexeny 185/55 na
    próbę), wymianę rozrządu, filtrów i z 15k jeszcze trochę zostało. No i jeszcze
    ubezpieczenie - niecałe 600zł za pakiet OC+AC to miłe zaskoczenie po latach płacenia
    za ubezpieczenie >= 2-litrowych diesli ;)
    Na razie jestem zadowolony, zobaczę co wyjdzie z czasem...