  • 1. Data: 2014-12-11 15:31:01
    Temat: Ropa dalej tanieje
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Dzisiaj juz spadła do 64$, a na stacji za Pb95 4.45zł. Ciekawe ile jeszcze
    pociągnie w dół ? Nie mam nic przeciwko, żeby Putin dalej sie izolował, a
    znając jego będzie twardy :)

  • 2. Data: 2014-12-11 16:01:44
    Temat: Re: Ropa dalej tanieje
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-12-11 15:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Dzisiaj juz spadła do 64$, a na stacji za Pb95 4.45zł. Ciekawe ile
    > jeszcze pociągnie w dół ? Nie mam nic przeciwko, żeby Putin dalej sie
    > izolował, a znając jego będzie twardy :)

    jak będą rozdawać za darmo to daj znać, kupie nowy samochód...

  • 3. Data: 2014-12-11 16:10:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > jak będą rozdawać za darmo to daj znać, kupie nowy samochód...

    Ciesz się, że w ogóle tanieje bo złotówka słaba i podatki też niższe się nie
    zapowiadają :)

  • 4. Data: 2014-12-11 17:28:10
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 15:31:37 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > Dzisiaj juz spadła do 64$, a na stacji za Pb95 4.45zł. Ciekawe ile jeszcze
    > pociągnie w dół ? Nie mam nic przeciwko, żeby Putin dalej sie izolował, a
    > znając jego będzie twardy :)

    Myślę że spadnie do ok 60 dolców za baryłkę. Tylko to cena pewno za dostawy w lutym.
    Nie wiem czy w cenie jest koszt transportu. Ciekawe jakie są zapisy w umowach z
    Rosjanami? Bo może się okazać że rapa na giełdzie będzie po 10 dolarów za baryłkę a
    my będziemy przez kilka lat będziemy płacili i tak po 100.

  • 5. Data: 2014-12-11 19:49:11
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ciekawe jakie są zapisy w umowach z Rosjanami? Bo może się okazać że rapa
    > na giełdzie będzie po 10 dolarów za baryłkę a my będziemy przez kilka lat
    > będziemy płacili i tak po 100.

    Cena w duzej czesci zalezy od notowan inaczej by nie taniala na stacjach.
    Pomysl troche.

  • 6. Data: 2014-12-11 20:23:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 19:49, Czesław Wiśniak pisze:

    > Cena w duzej czesci zalezy od notowan inaczej by nie taniala na
    > stacjach. Pomysl troche.

    Przede wszystkim cena zależy od podatków. Dlatego na stacjach nie
    kosztuje 1,50zł, a my emocjonujemy się, że spało z 6 na 5.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-12-11 20:54:10
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-11 o 15:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Dzisiaj juz spadła do 64$, a na stacji za Pb95 4.45zł. Ciekawe ile
    > jeszcze pociągnie w dół ? Nie mam nic przeciwko, żeby Putin dalej sie
    > izolował, a znając jego będzie twardy :)

    "Się izolował", widzę że kolega ma specyficzne poczucie humoru.

  • 8. Data: 2014-12-11 20:59:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > "Się izolował", widzę że kolega ma specyficzne poczucie humoru.

    A nie ? Przynajmniej na wlasne zyczenie :)

  • 9. Data: 2014-12-11 21:04:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Przede wszystkim cena zależy od podatków.

    Dobrze, tu nie mamy powodow do zadowolenia. Cieszmy sie w takim razie, ze
    troche spada z innych powodow :)

  • 10. Data: 2014-12-11 23:09:12
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 19:49:48 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Cena w duzej czesci zalezy od notowan inaczej by nie taniala na stacjach.
    > Pomysl troche.

    Jak się nie wie to myślenie może zmylić. Dobrze że Ty wiesz co jest w umowach i nam
    to przekazałeś. To dobrze że zależy od aktualnej ceny giełdowej bo w takiej sytuacji
    na stacjach ceny paliw jeszcze trochę spadną. Mnie, klientowi stacji paliw obniżka
    cen podoba się bez względu na powody z jakich ceny spadają.