  • 1. Data: 2015-04-28 08:53:26
    Temat: Olej silnikowy K-Classic
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Czy wiadomo Wam coś więcej o tym oleju sprzedawanym w w sieci sklepów
    Kaufland? Kto w ogóle jest jego producentem?

  • 2. Data: 2015-04-28 10:49:58
    Temat: Re: Olej silnikowy K-Classic
    Od: p...@g...com

    http://lmgtfy.com/?q=Kaufland+K-Classic+motor%C3%B6l
    +test

  • 3. Data: 2015-04-28 13:33:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Czy wiadomo Wam coś więcej o tym oleju sprzedawanym w w sieci sklepów
    > Kaufland? Kto w ogóle jest jego producentem?

    kupujesz u germańskich oprawców?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-04-28 15:16:52
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 13:33, masti pisze:

    > kupujesz u germańskich oprawców?

    lepiej niech kupi u polskich oszustów.
    ale ty durny jesteś buraku

  • 5. Data: 2015-04-28 15:43:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dawid wrote:

    > lepiej niech kupi u polskich oszustów.
    > ale ty durny jesteś buraku

    skoro koniecznie musisz wykazywać swój debilizm nie wiedząc w co sie
    wcinasz to proszę. Każdy ma prawo

  • 6. Data: 2015-04-28 19:06:34
    Od: kol <k...@k...kk>

    W dniu 28.04.2015 o 15:43, masti pisze:

    > skoro koniecznie musisz wykazywać swój debilizm nie wiedząc w co sie
    > wcinasz to proszę. Każdy ma prawo

    szkoda słów dla ciebie

  • 7. Data: 2015-04-28 20:19:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    http://lmgtfy.com/?q=Kaufland+K-Classic+motor%C3%B6l
    +test
    ---
    Nie otwiera mi się

  • 8. Data: 2015-04-28 21:00:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    kol wrote:

    > szkoda słów dla ciebie

    ojej! ale się przejąłem Twoją opinią. Aż mi skarpetki spadły

  • 9. Data: 2015-04-29 08:17:54
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > kupujesz u germańskich oprawców?

    Pierwsze odpowiedź, a dopiero później ewentualne swoje pytanie.

  • 10. Data: 2015-04-29 14:38:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Pierwsze odpowiedź, a dopiero później ewentualne swoje pytanie.

    czyli Twoje uwielbienie do socjalizmu upada gdy trzeba sięgnąć do
    własnej kieszeni :)