  • 1. Data: 2015-04-26 01:34:34
    Temat: Koty wyżarły mi fragment izolacji akustycznej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Koty wyżarly mi część izolacji akustycznej miedzy komorą silnika a kabiną.
    Czym i jak to uzupełnic?

    Z różnych powodów opcja: zostawic jak jest nie wchodzi w gre :)

  • 2. Data: 2015-04-26 12:25:13
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 01:34:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Koty wyżarly mi część izolacji akustycznej miedzy komorą silnika a kabiną.
    > Czym i jak to uzupełnic?
    >
    > Z różnych powodów opcja: zostawic jak jest nie wchodzi w gre :)

    Koty jedzą myszy, ptaszki, kocie chrupki, kocie puszki, polędwicę itd. Pojedz na
    złomowisko i kup taką izolację.

  • 3. Data: 2015-04-26 12:49:52
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał

    > Koty wyżarly mi część izolacji akustycznej miedzy komorą silnika a kabiną.

    Stąpasz po cienkim lodzie....Koty wyżarły? Oj, narażasz się :)

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2015-04-26 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > Stąpasz po cienkim lodzie....Koty wyżarły? Oj, narażasz się :)

    Wydrapały?
    Mówisz ze inne zwierzęta?
    Mimo wszystko to chyba nie jest meritum problemu... :)

  • 5. Data: 2015-04-26 13:09:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-26 01:34, Budzik wrote:
    > Koty wyżarly mi część izolacji akustycznej miedzy komorą silnika a kabiną.
    > Czym i jak to uzupełnic?
    >
    > Z różnych powodów opcja: zostawic jak jest nie wchodzi w gre :)

    Myślę, że najlepiej uzupełnić... izolacją akustyczną. Chyba że to też z
    różnych powodów nie wchodzi w grę. Wtedy możesz spróbować uzupełnić na
    przykład kotem z izolacją akustyczną wewnątrz - najprościej tym kotem co
    wyżarł:P

    Shrek.

  • 6. Data: 2015-04-26 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > najprościej tym kotem co
    > wyżarł:P

    Moze i tak bym zrobił gdyby nie to ze troche podejrzewam o to mojego
    własnego ;-)

  • 7. Data: 2015-04-26 15:59:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-26 14:59, Budzik wrote:

    > Moze i tak bym zrobił gdyby nie to ze troche podejrzewam o to mojego
    > własnego ;-)

    http://www.bitmat.pl/pl/p/StP-i-Silver-mata-wyglusza
    jaca-butylowa-alubutyl/208

    Shrek

  • 8. Data: 2015-04-26 19:31:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA48891A6D3074budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Moze i tak bym zrobił gdyby nie to ze troche podejrzewam o to mojego
    > własnego ;-)

    Być może powinieneś go częściej wpuszczać do garażu, bo to raczej robota
    łasic czy kun, a nie poczciwego dachowca.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2015-04-26 21:59:53
    Temat: Re: Coś wyżarło mi fragment izolacji akustycznej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yogi(n) y...@k...pl ...

    > Być może powinieneś go częściej wpuszczać do garażu, bo to raczej robota
    > łasic czy kun, a nie poczciwego dachowca.

    Zmieniam tytuł wątku... :)

  • 10. Data: 2015-04-26 22:13:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA488D858042A8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Yogi(n) y...@k...pl ...

    > Zmieniam tytuł wątku... :)

    Jeżeli materia ł jest tylko poszarpany, to może i dachowiec, Ale koty
    uszkadzają takie materiały np. drapiąc pazurami, łatwo rozponać ślady.
    Co istotne, jesli kot zapuszcza się pod maskę - to najczęściej kieowany
    chęcią zagrzania się (i najczęściej robią to kocie maluchy), albo
    zachęcony zapachem łasicy lub kuny. Nie ma specjalnego interesu w
    drapaniu poszycia maski. Kuny i łasice powodują o wiele większe straty,
    bowiem wybierają zębami materiał do wyścielania nor, a takie poszycie
    świetnie się do tego nadaje.Jak już odkryją, to będą przychodzić aż cała
    nora będzie wyścielona ;-) Co więcej, przyjdą znowu, jak znów będa
    ocieplać gniazdo. Albo odstraszacz, albo uszczelnienie garażu, albo
    bardziej radykalne środki (łasice są zdaje sie pod ochroną, ale kuny
    chyba nie, zbyt często spotykane). Nie, żebym Cię zachęcał do
    polowania... ;-)

    --
    Yogi(n)