  • 1. Data: 2002-03-15 22:44:27
    Temat: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(
    Od: f...@n...com (Franz Maurer)

    Moze ktos nie zauwazyl ale od kilku dni w wyszukiwarce
    tzw. portalu Onet.pl nie mozna znalezc domen (a wlasciwie darmowych
    aliasow) oferowanych przez znany serwis PRV.PL

    Diabli wiedza kto i dlaczego wpadl na tak nowatorski pomysl...
    pewnie jakis dobrze oplacany top-manager...

    W ten sposob usunieto z zasobow polskiego internetu ponad
    170 tysiecy witryn...

    170 tysiecy witryn robionych przez pasjonatow, hobbystow,
    ludzi inwestujacych wlasny czas i pasje w ciekawe i interesujace strony...

    Bo jakos trudno mi uwierzyc ze oczyszczono wyszukiwarke ze wzgledu
    na duza ilosc stron pt www.super-kasa-z-netu.prv.pl...

    Odnosze wrazenie ze wraz z redukcja personelu Onet.pl
    (trzymaj sie Pozzie gdziekolwiek jestes ;) zredukowano zdrowy rozsadek...

    Strach sie bac co bedzie dalej...
    --
    Franz Maurer
    f...@n...com

  • 2. Data: 2002-03-17 18:45:29
    Temat: Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(
    Od: "Cugi" <c...@p...onet.pl>

    Onet w ogole schodzi na psy. Jako uzytkownik mam tam konto pocztowe od
    poczatku mojej przygody z netem, i w ciagu tego roku uzytkowania nabieram
    coraz gorszej opini. Najbardziej dotkliwa sprawa jest gigantyczne opoznienie
    w otrzymywaniu e-maili z zalacznikami, bywa ze pliki po kilka mb przychodza
    po kilku dniach ROX! Kiedys tak nie bylo. Poza tym o co chodzi z tymi
    ikonami? Kiedys na poczatku zdecydowalem sie na onet poniewaz uznalem go za
    przejrzysty i chyba zdecydowala ta ikonka "masz listy" ( ale jestem lama
    ;) )
    Niestety nie wiem kiedy ale ta ikonka przestala u mnie funkcjonowac , zgasla
    nie wiadomo kiedy i juz sie nie pojawila. Szambo sie robi to fakt.

  • 3. Data: 2002-03-18 12:12:35
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Cugi wrote:

    > Onet w ogole schodzi na psy. Jako uzytkownik mam tam konto pocztowe od
    > poczatku mojej przygody z netem, i w ciagu tego roku uzytkowania nabieram
    > coraz gorszej opini.

    Ja mam tam konto tylko po to, aby korzystać z "mojego onetu", który od 2
    miesięcy nie istnieje bez słowa wyjaśnienia z ich strony. Wg mnie to
    jest skandal. Mogliby chociaż napisać "nie ma, bo nie" i byłoby znacznie
    lepiej.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 4. Data: 2002-03-18 17:42:05
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl>

    Użytkownik "Cugi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przychodza
    > po kilku dniach ROX! Kiedys tak nie bylo. Poza tym o co chodzi z tymi

    To niekoniecznie moze byc wina Onetu. Poza tym protokol SMTP niespecjalnie
    sie adaje do przesylania duzych zalacznikow bo w przypadku zerwania
    transmisji cala poczta jest przesylana jeszcze raz od nowa - nawet jesli do
    konca pozostalo 1%. Wiec jesli ktos "po drodze" ma slabe lacze to takie
    email moze isc kilka dni, moze nawet w ogole nie dotrzec

    Zaslav

  • 5. Data: 2002-03-19 15:37:29
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    Ja mam poczte w onecie- ciągle to samo konto, już jakieś dobre 5-6 lat i
    powiem tak; bywało znacznie gorzej, ale na tle innych dostawców na dzień
    dzisiejszy to faktycznie spada ich pozycja, a przejżystość portalu i ftp są
    poniżej krytyki- moim zdaniem.

  • 6. Data: 2002-03-21 02:07:21
    Od: "FINCH" <f...@p...any.pl>

    Użytkownik "Rolnik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiem tak; bywało znacznie gorzej, ale na tle innych dostawców na dzień
    > dzisiejszy to faktycznie spada ich pozycja, a przejżystość portalu i ftp

    Ależ oni tego nie ukrywaj .

    http://slimak.onet.pl/_m/biznes/firma/kalkulator_IP/
    kalkonet.exe

    działa zgodnie z nazwą :-)

    --
    FINCH

  • 7. Data: 2002-03-21 02:07:45
    Od: "Adam Prokop" <dadal@wytnij_toantyspam.poczta.onet.pl>

    Jak juz wylewamy swoje zale to i ja doloze :)
    osobiscie zrezygnowalem z Onetu jako strony startowej kiedy pewnego pieknego
    dnia po otworzeniu www.onet.pl ukazala mi sie reklama na caly ekran, chyba w
    flashu, jakiegos samochodu czy czegos takiego. Wiem ze w koncu to komercja i
    maja jak najbardziej sie prawo reklamowac ale tak na chama i bez ostrzezenia
    to juz lekka przesada :)

    Adam

  • 8. Data: 2002-03-24 20:58:13
    Od: "Radoslaw Rydel" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Prokop" <dadal@wytnij_toantyspam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a7b1rg$irs$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > flashu, jakiegos samochodu czy czegos takiego. Wiem ze w koncu to komercja
    > maja jak najbardziej sie prawo reklamowac ale tak na chama i bez

    tia fiat palio - ten syf mnie przesladowal przez pewien czas onet, wp

    meile reklamowe, bannery potem tv

    balem sie w pewnym momencia na ulice wychodzic :P

    Jednej rzeczy jestem pewien fiata palio nie kupie !

    pozd

    R.

  • 9. Data: 2002-03-25 16:11:58
    Od: "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl>

> [...]
    dzień
    > dzisiejszy to faktycznie spada ich pozycja, a przejżystość

    Kochani: z tego co rozumiem, korzystacie z uslug *darmowych* wiec
    dlaczego narzekacie za cos, co dostajecie za darmo? Jesli
    korzystalbym
    z uslug jakiegos operatora i nie odpowiadalyby mi one, zerwalbym
    umowe.

  • 10. Data: 2002-03-26 23:33:49
    Od: "Cugi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Żurawski <P...@N...cdp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7na1v$7rh$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > korzystalbym
    > z uslug jakiegos operatora i nie odpowiadalyby mi one, zerwalbym

    Amen.
    Wiec fakt otrzymywania darmowych uslug czyni niewlasciwym wystawianie
    negatywnych opini ?
    Czlowieku , to jest polip, opinie to podstawa , chyba pomyliles dzialy lub
    kliknales na niewlasciwa ikonke wstawszy niewlasciwa noga z rana.
    Zapominasz ze sa jeszcze potencjalni przyszli uzytkownicy ktorzy moga czuc
    sie zagubieni w gaszczu witryn internetowych i byc moze cenna bedzie "cala
    prawda" o onecie.