  • 1. Data: 2011-04-14 14:06:57
    Temat: Opel Agila - jakie opinie?
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    Czy ktoś z Grupowiczów przemieszczał się kiedyś Agilą i wypowie swoją
    opinię odnośnie tego auta? Jak taki kilkulatek sprawdzi się w roli
    dziadkowozu do poruszania się po mieście i drogach wiejskich, na
    kilkunastokilometrowych odcinkach?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-14 14:59:14
    Temat: Re: Opel Agila - jakie opinie?
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > opinię odnośnie tego auta? Jak taki kilkulatek sprawdzi się w roli
    > dziadkowozu do poruszania się po mieście i drogach wiejskich, na

    mój znajomy jeździł służbową Agilą parę lat, codziennie na trasie ok. 100
    km.
    Bardzo sobie chwalił, choć spalanie było raczej na poziomie normalnego
    samochodu
    trasa ok. 5-7 l, miasto bardziej 8. Silnik chyba 1,1 albo 1,0, w zasadzie
    bezawaryjnie.
    Dowoził do pracy jeszcze 2 baby, więc trasa była w 3 osoby (dość duże).
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2011-04-14 15:17:33
    Od: "Marquez" <n...@b...nie>

    Użytkuję Agile 1.0 od 2002 roku, kupiona w salonie.
    Bardzo wygodny samochód dla starszych osób, zwłaszcza jeśli chodzi o wsiadanie i
    wysiadanie.
    Do miasta idealny, siedzi sie wysoko, dobra widoczność, komfort wystarczający.
    Jeśli kupować to najlepiej z silnikiem 1.2, gdyż 1.0 jest za słaby a auto waży 975kg.
    Ogólnie auto bezawaryjne, części i ewentualne naprawy tanie. Jak się podoba to brać i
    nie narzekać:)

    Pozdr,
    Marquez

  • 4. Data: 2011-04-14 17:30:23
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    M1SLQ <m...@W...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > opinię odnośnie tego auta? Jak taki kilkulatek sprawdzi się w roli
    > dziadkowozu do poruszania się po mieście i drogach wiejskich, na

    Moja mama w 2003 r. kupila Agile 1.2 w salonie, do dzis nia jezdzi i w ogole
    nie mysli o zmianie samochodu. Totalnie bezawaryjne autko. Tylko paskudne ;-)

  • 5. Data: 2011-04-15 07:32:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-14 14:06, *M1SLQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > opinię odnośnie tego auta? Jak taki kilkulatek sprawdzi się w roli
    > dziadkowozu do poruszania się po mieście i drogach wiejskich, na

    Wypada mi się tylko podpisać pod opiniami poprzedników :)
    Jeździłem kiedyś trochę jako zastępczym i szczególnie pozycja za
    kierownica jest warta pochwały. Jest tez całkiem sporo miejsca jak na
    takie małe autko.
    Silnik koniecznie 1.2 - 1.0 ujdzie, ale to 3 cylindrówka z wszystkimi
    wadami tego rozwiązania.
    Zwróć uwagę, że auta z pierwszych roczników maja homologację na 4 osoby.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2011-04-15 18:08:47
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Kupiłem Agilę (1.2, tę mocniejszą 80 KM) - ex-demówkę z Opla. Miałem ją od
    30kkm do 80kkm, jazda głównie w trasie.
    Auto nieźle się prowadzi, choć na wietrze nieco kolebie... Co do
    bezawaryjności: dużo słyszałem o niej, aczkolwiek miałem małe problemy:
    - padł raz rozrusznik, przy ~55kkm. W Oplu powiedzieli, że to normalka w tym
    modelu...
    - przy ~70kkm zrobiła się dziura w baku - tak zardzewiał... Ściągnięcie
    używanego było ciężkie: wszystkie rozchodziły się jak świeże bułeczki (bo
    podobno chodliwy towar), ceny wysokie (bo duży popyt, mała podaż), a jak się
    jakiś trafił to solidnie przerdzewiały... W końcu zamówiłem nowy - w ASO
    Opla na część czekali... 2,5 miesiąca - na początku tłumacząc, że tego już
    się nie produkuje w ogóle...
    - przy ~78kkm zaczął mieć problemy z rozruchem (zima) i wariowały mu
    zegary - wtedy go sprzedałem...

    I to wszystkie problemy...
    Żeby nie było, że narzekam - autko naprawdę fajnie się sprawowało - dziwił
    brak centralnego zamka, ale szło się przyzwyczaić.