  • 11. Data: 2006-02-10 09:48:51
    Temat: Re: "Open relaye" o2 - jak długo jeszcze trzeba to znosić?
    Od: Tomasz Ostrowski <t...@s...mimuw.edu.pl>

    On Thu, 9 Feb 2006 17:32:14 +0100, Szymon Sokół wrote:

    > No, podstawowa przyczyna: ludzie z bliżej nieznanych powódów instalują
    > qmail, a on tak ma by default :->

    Mam prośbę. Jak ktoś będzie w pobliżu DJB to niech go ode mnie kopnie w
    narząd służący do siedzenia. Za qmaila.

    --
    Pozdrawiam Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
    Tometzky http://prhn.dnsalias.org/

  • 12. Data: 2006-02-10 14:32:10
    Od: "Marek Panek" <m...@S...pl>

    > No, podstawowa przyczyna: ludzie z bliżej nieznanych powódów instalują
    > qmail, a on tak ma by default :->

    Można użyć przeciez patcha chk-user, który na sesji SMTP sprawdza, czy
    adresat istnieje.. I jesli nie istnieje to odrzuca połączenie, bez zwrotki.

    --
    Marek Panek

  • 13. Data: 2006-02-10 14:38:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu Fri, 10 Feb 2006 15:32:10 +0100, osoba określana zwykle jako
    Marek Panek pozwoliła sobie popełnić co następuje:

    Kluczowe tu jest "można".

    --
    [------------------------] Next time increase \maxdeadcycles if you
    [ K...@e...eu.org ] want me to be more patient!(TeX)

  • 14. Data: 2006-02-11 16:48:19
    Od: wer <a...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Ostrowski napisał:

    > Mam prośbę. Jak ktoś będzie w pobliżu DJB to niech go ode mnie kopnie w
    > narząd służący do siedzenia. Za qmaila.

    Ogolnie trzeba go kopnac za "alternatywne" podejscie do RFC. Jak cos mu
    sie nie podoba, to pomija to w programie.

    wer

  • 15. Data: 2006-02-13 08:44:09
    Od: Paweł Gołaszewski <b...@u...task.gda.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 15:32:10 +0100 "Marek Panek" <m...@S...pl> napisał(a):

    > Można użyć przeciez patcha chk-user, który na sesji SMTP sprawdza, czy
    > adresat istnieje.. I jesli nie istnieje to odrzuca połączenie, bez zwrotki.

    Tak naprawdę to tylko _mocno_ połatany qmail nadaje się do jakiegokolwiek
    _rozsądnego_ używania :)

    --
    blues