  • 1. Data: 2017-10-07 06:39:56
    Temat: Opinie o oponach
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Czy ktoś z Was ma pozytywne (albo negatywne) doświadczenia z oponami
    dwóch producentów:
    - zimówki RIKEN. Piszą, że grupa Michelin (choć producent japoński), tak
    samo jak klebery, ale klebery już miałem i nie powtórzę tego błędu (zbyt
    miękki bok, problemy z wyważeniem ze względu na niedokładnosć wykonania
    itp.). Cena "ekonomiczna", ale nie o tyle niższa, by decydować się na
    dziadostwo.
    - całoroczne 4Seasons Point S. Tu grupa Continental, a opony made in
    France. Cena bardzo dobra, aż podejrzanie niska, ale poszukuje opon z
    rantem i następne w rankingu cenowym są o ok. 30% droższe. Niestety, ze
    względu na nietypowy rozmiar wybór bardzo niewielki.

    Ktokolwiek, cokolwiek?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2017-10-07 09:45:47
    Temat: Re: Opinie o oponach
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-10-07 o 06:39, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > miękki bok, problemy z wyważeniem ze względu na niedokładnosć wykonania
    > itp.). Cena "ekonomiczna", ale nie o tyle niższa, by decydować się na

    Na mokrym mają "E" U nas zimy mokre, ja bym nie brał.
    Z tanich to mogę polecić zimówki Sava S3+ na których już 3 sezony
    przejeździłem i dają radę.

  • 3. Data: 2017-10-07 14:19:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na mokrym mają "E" U nas zimy mokre, ja bym nie brał.
    > Z tanich to mogę polecić zimówki Sava S3+ na których już 3 sezony
    > przejeździłem i dają radę.

    Masz rację, dzieki. Savy w tej samej cenie (20 czy 30 PLN różnicy). A za
    stówkę więcej sa toyo. Nie ma się co wygłupiać z takimi oszczędnościami.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2017-10-07 17:16:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-10-07 06:39, Yogi(n) wrote:
    > Czy ktoś z Was ma pozytywne (albo negatywne) doświadczenia z oponami
    > dwóch producentów:

    ja tam sobie chwale Falken Eurowinter HS449, tanio ale bez niespodzianek
    na 12 ekspolatowanych sztukach (fwd, rwd i awd w rozmiarach od 15 do 18
    cali)