  • 1. Data: 2010-04-29 00:06:52
    Temat: Opony Touran 205/55R16 - Jakie ?
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Sprzedawca namawia manie na Pirelli P7, ewentualnie BRIDGESTONE ER300
    trochę droższe MICHELIN PRIMACY HP moglibyście sie wypowiedzieć ? a może
    cos innego ?

    nieopodal mieszka gumiarz który ma chyba dobre ceny, możecie cos polecić ?

    http://allegro.pl/search.php?us_id=2778688&string=20
    5%2F55*&fb=1

  • 2. Data: 2010-04-29 07:57:02
    Temat: Re: Opony Touran 205/55R16 - Jakie ?
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Konrad !:
    > Sprzedawca namawia manie na Pirelli P7, ewentualnie BRIDGESTONE ER300
    > trochę droższe MICHELIN PRIMACY HP moglibyście sie wypowiedzieć ? a może
    > cos innego ?

    Najpierw podaj, jakie auto. Potem jaki styl jazdy. Potem - czy liczysz
    na komfort czy dobre trzymanie się drogi. Potem czy na dziury, czy na
    mokre drogi, czy ..... inaczej to pytanie bez sensu.

    Najlepsza zasada, to ... kupić i samemu przetestować. Ja po pół milionie
    kuluję Goodyear Eagie, kiedyś Ventura, teraz GSB. Ale to m.in. z uwagi
    na ciężkie auto z tendencją do ząbkowania marnych gum.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-04-29 09:49:50
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Konrad pisze:
> [...]
    > cos innego ?
    >

    > nieopodal mieszka gumiarz który ma chyba dobre ceny, możecie cos polecić ?

    BRIDGESTONE ER300

    Rewelacyjna opona, mialem je przez ponad 50kkm dobrze sie trzyma na
    mokrym, dosc odporna na scieranie i cicha.

    Zmienilem na Vredstain Ultra i jestem mocno zawiedziony :(

    Nastepne beda znow Bridgestony...

    Auto to A3 1,9TDI 170KM

  • 4. Data: 2010-04-29 18:28:49
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    "Grzegorz" <b...@b...com> wrote in message
> [...]
    > kuluję Goodyear Eagie, kiedyś Ventura, teraz GSB. Ale to m.in. z uwagi na
    > ciężkie auto z tendencją do ząbkowania marnych gum.

    W tytule podałem, WV Touran 2.0 TDI, styl jazdy raczej spokojny, do pracy i
    spowrotem ok 15 km, opony dla ojca, wiec szaleńśtw z nimi nie będie, chodzi
    zdecydowanie o komfort.

  • 5. Data: 2010-04-29 23:15:06
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    > BRIDGESTONE ER300
    >
    > Rewelacyjna opona, mialem je przez ponad 50kkm dobrze sie trzyma na
    > mokrym, dosc odporna na scieranie i cicha.

    To bardzo dobra opona ale "sportowawa" - dośc sztywna i raczej mniej
    komfortowa.... na lekkich koleinach wyrywa kierownicę z rąk.

    Miki

  • 6. Data: 2010-05-03 12:48:48
    Od: "Grabosz" <g...@s...pl>

    > W tytule podałem, WV Touran 2.0 TDI, styl jazdy raczej spokojny, do pracy
    > i spowrotem ok 15 km, opony dla ojca, wiec szaleńśtw z nimi nie będie,
    > chodzi zdecydowanie o komfort.
    Biorąc powyższe kryteria pod uwagę ja bym polecił Continental Premium
    Contact 2

  • 7. Data: 2010-05-03 15:51:02
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 18:28, "Konrad" <r...@w...pl> wrote:

    > W tytule podałem, WV Touran 2.0 TDI, styl jazdy raczej spokojny, do pracy i
    > spowrotem ok 15 km, opony dla ojca, wiec szaleńśtw z nimi nie będie, chodzi
    > zdecydowanie o komfort.

    Skoro tak, to z wymienionych zdecydowanie polecam Primacy HP - jak byś
    chciał coś jednak poszaleć to i tak dadzą radę ;).
    ER300 to fajne opony ale w koleinach wyrywają kierownicę z ręki, P7
    wysoko klasyfikowane i zwycięskie w kilku testach ale jeśli nastawiasz
    się na komfort kup HPki. Nie zapomnij się upomnieć o pakiet
    bezpłatnego assistance na 3 lata (z wymienionych oferuje to tylko
    Michelin) - moim zdaniem taki "gratis" to spory plus - co dokładnie
    oferują w pakiecie ubezpieczenia - do poczytania na stronie
    producenta.

    BTW jezdzilem na wszystkich wyżej wymienionych.