  • 1. Data: 2009-05-12 06:54:16
    Temat: Plus zmienia umowe
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,1968698,wiadomosci.html

    MarkX

  • 2. Data: 2009-05-12 08:18:24
    Temat: Re: Plus zmienia umowe
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    MarkX pisze:
    > http://biznes.onet.pl/0,1968698,wiadomosci.html
    >
    > MarkX

    bylo juz :)

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-05-13 09:36:02
    Od: "Lerek" <l...@z...pl>

    A czy podpisujac dzisiaj umowe w salonie Plus moge bede mogl ja rozwiazac w
    lipcu na podanych warunkach czy podpisze ja juz na nowych warunkach ktore
    Plus zmienil na wniosek UOKiK ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-05-13 09:46:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 11:36:02 +0200, Lerek napisał(a):

    > A czy podpisujac dzisiaj umowe w salonie Plus moge bede mogl ja
    > rozwiazac w lipcu na podanych warunkach czy podpisze ja juz na nowych
    > warunkach ktore Plus zmienil na wniosek UOKiK ?

    Strona operatora jest mało przejrzysta,

    http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/

    ale można odnieść wrażenie, że na dziś obowiązuje jeszcze regulamin ze
    stycznia 2006 r.

    http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_2
    006.pdf

    --