  • 1. Data: 2014-01-28 10:29:00
    Temat: Orange POP, zetafon - co zrobic?
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    Dostalem od siostry telefon.
    Na wyswietlaczu mam info Orange POP. Jak chcialem wlaczyc usluge konto wazne
    rok (wysalalem sms START na 8002) dostalem info, ze usluga w Zetafon nie
    jest dostepna.
    Moje pytania:
    jak przejsc z zetafon do orange pop aby uzyskac roczna waznosc konta
    czemu wyswietla sie pop a jest zetafon?
    na karcie mam ponad 400 pln - konto wazne 9 dni jeszcze - co zrobic aby
    srodki nie przepadly

  • 2. Data: 2014-01-28 11:10:38
    Temat: Re: Orange POP, zetafon - co zrobic?
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 10:29, Zabist pisze:
> [...]
    > czemu wyswietla sie pop a jest zetafon?
    > na karcie mam ponad 400 pln - konto wazne 9 dni jeszcze - co zrobic

    Nie masz wyjścia - musisz doładować, i czekać na koniec umowy
    "zetafon". Jak nie doładujesz to nie tylko stracisz to co masz na
    koncie, ale także zapłacisz karę umowną.

  • 3. Data: 2014-01-28 11:29:01
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    > Nie masz wyjścia - musisz doładować, i czekać na koniec umowy "zetafon".
    > Jak nie doładujesz to nie tylko stracisz to co masz na koncie, ale także
    > zapłacisz karę umowną.

    a jak moge sprawdzic ile jeszcze do konca?
    Umowy zadnej nie mam. Nie wiem ile trzeba placic co miesiac, do kiedy itp.
    Co sie dzieje po okresie umowy z piniędzmi?

  • 4. Data: 2014-01-28 11:47:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 Jan 2014 11:29:01 +0100, "Zabist" <b...@w...pl> wrote:

    >a jak moge sprawdzic ile jeszcze do konca?

    sms o treści INFO na nr 133

    >Umowy zadnej nie mam. Nie wiem ile trzeba placic co miesiac, do kiedy itp.
    >Co sie dzieje po okresie umowy z piniędzmi?

    Wydaje mi się że jeżeli umowa jest spłacona doładowaniami to można
    przejść do oferty na kartę, być może jeszcze nie jest spłacone dlatego
    tak się dzieje.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-28 13:32:04
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    > Wydaje mi się że jeżeli umowa jest spłacona doładowaniami to można
    > przejść do oferty na kartę, być może jeszcze nie jest spłacone dlatego
    > tak się dzieje.

    ok, dzieki sprawdzwilem do kiedy umowa.
    A jest jakis sposob na sprawdzenie na jakie kwoty jest ta umowa?

  • 6. Data: 2014-01-28 13:52:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 Jan 2014 13:32:04 +0100, "Zabist" <b...@w...pl> wrote:

    >ok, dzieki sprawdzwilem do kiedy umowa.
    >A jest jakis sposob na sprawdzenie na jakie kwoty jest ta umowa?

    Być może na Orange online da się to sprawdzić ale pewny nie jestem.
    Na pewno jest to gdzieś w umowie.
    Nie prościej zapytać siostrę?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-01-28 17:41:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > na karcie mam ponad 400 pln - konto wazne 9 dni jeszcze - co zrobic aby
    > srodki nie przepadly

    przepadną. musiałbyś je dotrzymać aż skończy się zetafon, następnie
    przejeść na jakąkolwiek taryfę na kartę i "sprzedawać" te złotówki
    orangowe za pomoca przelewu sms. ale ostatnio wprowadzili ograniczenie
    6zł na dobę o ile pamiętam. Inna wersja, zapłacić komuś za coś za co
    mozna płacić smsami. za chomika naprzykład. ale "odzyskasz" ok 50%, co i
    tak jest niezłym wynikiem
    ToMasz

  • 8. Data: 2014-01-28 17:57:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości

> [...]
    >za coś za co mozna płacić smsami. za chomika naprzykład. ale
    >"odzyskasz" ok 50%, co i tak jest niezłym wynikiem

    Ale czemu maja przepasc - doladowac, doczekac do konca umowy, wlaczyc
    "wazne rok" i stopniowo zuzyc.

    J.

  • 9. Data: 2014-01-28 18:19:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Ale czemu maja przepasc - doladowac, doczekac do konca umowy, wlaczyc
    > "wazne rok" i stopniowo zuzyc.
    tak, też można. Problem jest inny. ja za 300 minut płacę ok 15zł.
    400złotych plus jakieś doładowanie po drodze, to dwa lata uwiązania po
    to aby wykorzystać tą kwotę. jeśli w dostępnych taryfach rozmowy
    kosztują fortunę, warto będzie to spieniężyć, zapomnieć przejść do
    playa, nju, virgin czy gdzie tam będzie taniej.

    Tak czy inaczej, coś trzeba zrobić, bo nierobienie niczego to najgorsze
    rozwiązanie
    ToMasz

  • 10. Data: 2014-01-28 18:46:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 Jan 2014 18:19:34 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >playa, nju, virgin czy gdzie tam będzie taniej.
    >
    >Tak czy inaczej, coś trzeba zrobić, bo nierobienie niczego to najgorsze

    No ale widzisz, bierzesz zetafona i dostajesz telefon więc to nie tak
    za darmo, a to że telefony które oferują to złomy to już inna sprawa,
    niestety nikt nikogo do niczego nie zmusza, a to że ludzie nie znają
    matematyki ze szkoły podstawowej to już inna sprawa.
    Płać i płacz:)