  • 1. Data: 2014-01-28 11:47:07
    Temat: Galaxy S2 - kopia kontaktów
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    Czy jest jakiś sposób (bez gmail) na zrobienie backup-u kontaktów z książki
    telefonicznej na SGS2?
    Może jakiś eksport do pliku?
    Chodzi mi o odzyskanie kontaktów na wypadek gdy zginie albo zmienię telefon.

  • 2. Data: 2014-01-28 12:24:30
    Temat: Re: Galaxy S2 - kopia kontaktów
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-28 11:47, Zabist wrote:
> [...]
    > książki telefonicznej na SGS2?
    > Może jakiś eksport do pliku?
    > Chodzi mi o odzyskanie kontaktów na wypadek gdy zginie albo zmienię

    Sprawdzales menu aplikacji Kontakty...?

  • 3. Data: 2014-01-28 14:18:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-28 11:47, Zabist wrote:
> [...]
    > książki telefonicznej na SGS2?
    > Może jakiś eksport do pliku?
    > Chodzi mi o odzyskanie kontaktów na wypadek gdy zginie albo zmienię

    MyPhoneExplorer - dotyczy kazdego androida - nie tylko SGS2 ;)

  • 4. Data: 2014-01-28 19:59:19

    W dniu 28-01-2014 11:47, Zabist pisze:
> [...]
    > książki telefonicznej na SGS2?
    > Może jakiś eksport do pliku?
    > Chodzi mi o odzyskanie kontaktów na wypadek gdy zginie albo zmienię

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.id
    ea.backup.smscontacts

    mozesz zbackupowac ksiazke, smsy i ostatnie polaczenia. testowalem,
    dziala tak jak powinno.