  • 1. Data: 2010-06-30 19:39:06
    Temat: Orange -> Play, czy ktoś ćwiczył na bezpłatnym starterze?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czy ktoś ćwiczył przenoszenie numeru z Orange do Playa? Chodzi o numer
    uzyskany w drodze zamówienia bezpłatnego startera przez internet. Czy
    uzyskany w ten sposób numer jest już zarejestrowany? Czy trzeba go
    doładowywać przed przeniesieniem? Czy występują jakieś problemy? Podobno
    przy przeniesieniu potrzebny jest PESEL, tymczasem na stronie
    internetowej nie ma miejsca, żeby go wpisać. Czy więc może trzeba
    zarejestrować nr w salonie?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-06-30 20:37:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Grzexs pisze:
> [...]
    > przy przeniesieniu potrzebny jest PESEL, tymczasem na stronie
    > internetowej nie ma miejsca, żeby go wpisać. Czy więc może trzeba
    ja ćwiczyłem, ale poległem. zniecierpliwiony, zniesmaczony, polazłem do
    salonu ery, gdzie nabyłem starter za aż 5zł, kase przelałęm smsem na
    zbożny cel, a numer przeniosłem do Playa. 60 min za 1zł co miesiąc
    wystarcza na rozmowy poza siec. Zero problemów z zasiegiem

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-06-30 21:14:40
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał
    > internetowej nie ma miejsca, żeby go wpisać. Czy więc może trzeba
    > zarejestrować nr w salonie?

    Wydrukuj kartę, wypełnij, zeskanuj do pdf-a i wyślij mailem do BOK.
    Gdy potwierdzą rejestrację idź do Play.
    Czy trzeba doładować starter ze sklepu internetowego? Tego nie wiem ale
    nawet jeśli trzeba (aby ktoś w orange nie powiedział, że numer nie jest
    aktywny) to już napisano, że zawsze możesz zasilić jakąś fundację czy też
    znajomego jakimś przelewem sms (o ile się da).

    M.

  • 4. Data: 2010-07-01 06:16:45
    Od: "r." <n...@n...com>

    W dniu 2010-06-30 23:14, Maciej Muran pisze:
    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał
    >
    > Wydrukuj kartę, wypełnij, zeskanuj do pdf-a i wyślij mailem do BOK.

    Dodatkowo zeskanuj dowód osobisty. Ćwiczyłem to wielokrotnie z nimi i
    nigdy nie było problemu. Mój rekord to 1h od odpalenia startera +
    rejestracja email + wizyta w play. Po 5h juz działał numer w Play.

    pozdrawiam
    r.

  • 5. Data: 2010-07-01 06:40:47
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    witam, pare numerow przenioslem wlasnie z bezplatnych starterów.

    odpalilem, wykonalem 1 polaczenie na nr bezplatny 800.... lub *500.
    po tym numer jest aktywny.
    potem poszedlem do salonu orange i dokonalem rejestracji, na 2gi dzien
    do salonu play i przenosilem numer.

  • 6. Data: 2010-07-01 07:31:58
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > odpalilem, wykonalem 1 polaczenie na nr bezplatny 800.... lub *500.
    > po tym numer jest aktywny.
    > potem poszedlem do salonu orange i dokonalem rejestracji, na 2gi dzien
    > do salonu play i przenosilem numer.

    W salonie PLAY kupiłem starter Plusa :-)
    Rejestracja przez www - 4 minuty
    Zgłoszenie przeniesienia przez www - 5 minut.
    Na drugi dzień w południe karta działa w PLAY.

    Pozdr. Hals.

  • 7. Data: 2010-07-01 13:27:59
    Od: Karol <k...@n...pl>

    witam

    Dnia 30.06.2010 Grzexs <g...@g...pXl> napisał/a:
    > Czy ktoś ćwiczył przenoszenie numeru z Orange do Playa?
    > Chodzi o numer uzyskany w drodze zamówienia bezpłatnego
    > startera przez internet.

    Tak

    > Czy uzyskany w ten sposób numer jest już zarejestrowany?

    nie

    > Czy trzeba go doładowywać przed przeniesieniem?

    nie, ale mozna/trzeba zadzwonic pod jakis bezplatny nr podany na starterze
    zeby go uaktywnic

    >Czy występują jakieś problemy?

    Nie

    > Podobno przy przeniesieniu potrzebny jest PESEL,

    jakies dane z dowodu trzeba podac na kartce do rejestracji u operatora
    dawcy i biorcy w celu identyfikacji ze ty to ty

    > tymczasem na stronie internetowej nie ma miejsca, żeby go wpisać.
    > Czy więc może trzeba zarejestrować nr w salonie?

    to na www to tylko do zamowienia tego startera, pozniej trzeba isc do salonu
    orange, dadza kartke, wypelnic, i jak beda mieli dobry chumor to przesla faksem
    wieczorem nr u mnie byl zarejestrowany(przychodzi sms) nastepnego dnia do play
    i wniosek o przeniesienie nr, przeniesienie bylo bez problemow.

    --
    pozdrowienia
    karol

  • 8. Data: 2010-07-02 07:11:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    To przenoszenie to tak dla sportu czy sa jakies korzysci?
    Marx

  • 9. Data: 2010-07-02 17:32:03
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    za przeniesienie do play abo bez tel. jest obecnie free w play lub
    60minut do wszystkich za 1zl, ja przenioslem kilka numerow tylko z
    tego powodu :)

  • 10. Data: 2010-07-03 21:13:36
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > za przeniesienie do play abo bez tel. jest obecnie free w play lub
    > 60minut do wszystkich za 1zl, ja przenioslem kilka numerow tylko z
    > tego powodu :)

    Pre-paidom dają przez 3 miesiące po 20 PLN do wszystkich, wystarczy
    doładować za 5 PLN, które można zamienić na 1:40 h na stacjonarki i do Play.
    --
    Grzexs