  • 1. Data: 2010-06-29 17:09:36
    Temat: Odpowiednik Automatic keylock z WM dla Androida
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    Witam

    Przesiadłem się z WM na Adroida i w sumie prawie wszystko to co mi
    potrzeba to ściągnąłem sobie z marketu.
    Brakuje mi tylko odpowiednika Automatic Keylock. Jest coś takiego dla
    Androida? Przeglądam market, ale nie mogę nic znaleźć o podobnej
    funkcjonalności.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 2. Data: 2010-07-01 22:43:20
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Tomek C <a...@...sigu.> wrote:
> [...]
    > Brakuje mi tylko odpowiednika Automatic Keylock. Jest coś takiego dla
    > Androida? Przeglądam market, ale nie mogę nic znaleźć o podobnej

    A co robi Automatic keylock z WM?

    p.

  • 3. Data: 2010-07-05 19:35:43
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Piotr KUCHARSKI", dnia 02-07-2010 o godzinie 00:43:20 w wiadomości
    <news:1T71lqjpI2805N34.bif@42.pl> napisał/a:

    > A co robi Automatic keylock z WM?

    http://maniac.fschreiner.de/content/view/8/19/
    To taki nikomu niepotrzebny gadżet :), ale przyzwyczaiłem się do niego i
    nie mogę znaleźć jego odpowiednika

  • 4. Data: 2010-07-07 08:05:47
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > http://maniac.fschreiner.de/content/view/8/19/
    > To taki nikomu niepotrzebny gadżet :), ale przyzwyczaiłem się do niego i
    > nie mogę znaleźć jego odpowiednika

    Oj nie mow, program rewelacyjny i bezkonkurencyjny, uzywalem go na
    wszystkich swoich fonach z WM i nie wyobrazam sobie ze mozna go nie miec:-)
    Z dotykowacami dziwnie sie zachowuje, dlatego zaprzestalem.

    JA